مرعشی: هیچ یک از اعضا از حزب کارگزاران حقوق نمی‌گیرد

کدخبر: 2052274

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص دریافت حقوق ۶ میلیونی از محل حزب کارگزاران سازندگی گفت که هیچ یک از اعضا از حزب حقوق نمی‌گیرد بلکه حق عضویت هم پرداخت می‌کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با فارس ، در مورد حقوق 6 میلیونی از محل حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: هیچ فردی در حزب حقوق نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: نه من (سید حسین مرعشی) و نه آقای عطریانفر از حزب کارگزاران سازندگی حقوق نمی‌گیریم، بلکه هزینه‌های حزب از محل حق عضویت اعضا، از جمله من و آقای عطریاتفر تامین می‌شود.

غلام عباس علیخانی یک عضو دیگر شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت که علت خودکشی کارمند مالی این حزب مشکلات مالی بوده است.

وی بازنشسته شهرداری بودند که مدتی بود از این مشکل می‌گفتند که حقوق بازنشستگی کفاف هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌دهد و در قسمت اداری حزب کارگزاران مشغول به کار شده بودند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد:‌ کاری که ایشان انجام می‌داد کارهای حسابداری بود و ماهانه دریافتی‌ای به ایشان برای این کار داده می‌شد و در اتاق آرشیو در ساختمان هفت تیر مستقر بودند و کلید همان جا را هم داشتند که گویا بعد از ظهر امروز به دلیل همین مشکلات مالی خود را حلق‌آویز کرده‌اند.

علیخانی خاطرنشان کرد: دلیل خودکشی ایشان در وصیت‌نامه‌ای که در جیبش قرار داشت مشکلات مالی عنوان شده بود و پس از رویت او توسط سایر کارکنان به پلیس و اورژانس برای حضور در محل اطلاع داده شد.

ارسال نظر: