در نشست خبری سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری مطرح شد

دعوت از تمامی احزاب اصولگرا از سوی جامعه روحانیت مبارز برای ائتلاف در انتخابات ۹۶

کدخبر: 2072980

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان از انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و مجلس دهم درس‌های بزرگی گرفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نشست خبری کمال سجادی سخنگوی جبهه پیرو خط امام و رهبری با حضور اصحاب رسانه در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

سجادی با اشاره به اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از 18 حزب و تشکل است،‌تصریح کرد: فعالیت این جبهه تنها به ایام انتخابات محدود نمی‌شود و ما در تمام سال فعالیت داریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط و امام و رهبری درباره فعالیت جبهه مطبوعش برای انتخابات شوراهای شهر گفت:‌ در اینباره ستادی تشکیل دادیم و رؤسا و معاونین و کمیته‌های این ستاد هم مشخص شدند و منتظر جامعه روحانیت مبارز و تشکل‌های اصولگرا هستیم تا در این نشست اسامی مدنظر جبهه پیروان را معرفی کنیم.

وی در رابطه با جلسات جبهه پیروان با جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه‌ای را با حضور محمدرضا معاونت و آیت‌الله موحدی کرمانی داشتیم و نظرات خود را در آن جلسه بیان کردیم. راهکار ارائه شده در این جلسه دعوت از تمامی احزاب و اصولگرا از سوی جامعه روحانیت مبارز برای ائتلاف انتخابات ریاست جمهوری بود.

سجادی تصریح کرد: اصولگرایان از انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و مجلس دهم درس‌های بزرگی گرفتند و هر زمانی که اصولگرایان با یکدیگر ائتلاف کردند موفق بودند و دلیل شکست اصولگرایان عدم ایجاد ائتلاف در ا نتخابات گذشته بوده است. ما شخصیت‌هایی در جریان اصولگرایی داریم که به لحاظ شناخت سیاسی و شناخت جامعه و اوضاع داخلی کشور سوابق درخشانی دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری درباره زمان اعلام دقیق تشکیل مجمع عمومی جبهه پیروان اظهار کرد: هنوز زمان دقیقی برای تشکیل مجمع عمومی تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: برای کلانشهرها رابطه‌ای نیز را تعیین کردیم تا شاخص‌ها و معیارهای مدنظرمان را با همین ساز و کاری که در تهران مشخص کردیم پیگیری کنند همچنین رابطه‌ای را برای جامعه عشایری و روستاها تعیین کردیم.

سجادی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: سیاست آمریکایی‌ها در قبال ملت ایران ثابت بوده است و فرقی هم نمی‌کند ترامپ یا کلینتون رئیس‌جمهور آمریکا شوند زیرا سیاست اصلی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها ظلم وستم به کشورهای دیگر بوده است و جای تأسف دارد کشوری که خود را قدرتمند‌ترین کشور دنیا می‌داند تبلیغات انتخاباتی‌اش سراسر ابتذال باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری افزود: نقش رسانه‌ها در اصلاح سیاست‌ها و مدیریت‌ها در کشور بسیار ارزشمند و سازنده است.

وی در پایان درگذشت حجت‌الاسلام شجونی را به جامعه اصولگرایی و حزب مؤتلفه و خانواده وی تسلیت گفت.

ارسال نظر: