مرضیه وحید دستجردی در نشست اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی؛

بیکاری دردآور و رکود باعث معلولیت کشور شده؛ می‌خواهیم این مشکلات برطرف شوند

کدخبر: 2079877

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تفرق نیروهای انقلاب در این شرایط پسندیده نیست اظهار داشت: بیکاری دردآور امروز و رکود باعث معلولیت کشور شده می‌خواهیم این مشکلات برطرف شوند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، در نشست اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در تالار گفتگوی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد مرضیه وحید دستجردی عضو این جبهه با بیان اینکه من سخنگو جبهه نیستم و امروز این مسئولیت را برعهده دارم اظهار داشت: این ترکیب جدیدی که امروز رونمایی شد نشان می‌دهد ترکیب‌های قبلی و رایج سابق را از بین برده است.

دستجردی تاکید کرد:‌ این ترکیب که حتی از میان اهالی ورزش هم دارد نشان می‌دهد که همگی از جبهه‌بندی‌های رایج خسته شده‌ایم و می‌خواهیم مردم را از همه جناح‌ها وارد عرصه اداره کشور کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با تشکیل یک مجمع عمومی از همه کشور نظر همه اقشار را جمع‌‌آوری می‌کنیم اظهار داشت: اعضای موسس جبهه به صورت خودجوش و بعلت نگرانی از وضعیت اقتصادی، معیشت مردم، فقر، تبعیض، نابسامانی‌ها و ناکارامدی دولت برای بازگشت امید به کشور دست به کار شدند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تفرق نیروهای انقلاب در این شرایط پسندیده نیست اظهار داشت: بیکاری دردآور امروز و رکود باعث معلولیت کشور شده می‌خواهیم این مشکلات برطرف شوند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه می‌خواهیم خواست مردم بر کشور حاکم شود تاکید کرد:‌حقوق‌های نجومی و فسادها باید از کشور زدوده شود.

دستجردی در پاسخ به سوال خبرنگار «نسیم آنلاین»، مبنی بر اینکه آیا جبهه مردمی ابتدا به ساکن گزینه‌ای برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری مدنظر دارد؟ با بیان اینکه می‌خواهیم در آینده نزدیک به اهداف بلند برای مردم و کشور دست پیدا کنیم اظهار داشت: انتخابات را در پیش رو داریم و حتما در انتخابات پیش رو هم باید آرا و نظرات مردم را جمع‌آوری کنیم و یکی از بهترین محل‌ها برای این جمع‌اوری هم همین مجامع است که به شکل شهرستانی، استانی و هم مجمع ملی و مردمی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل آینده مجامع کلی جبهه مردمی در آینده اظهار داشت: احتمالا از میان این مجامع پیشنهادات و افرادی را خواهیم داشت که به بالا خواهند آمد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید براینکه من مطمئن هستم که در یک جریان مردمی اینگونه نیست که از بالا به پائین افراد معرفی شوند و پیشنهاد داده شوند و قسمت‌های پائین‌تر مجبور شوند بپذیرند اظهار داشت:‌جریان مردمی، جریان از پائین به بالاست یعنی بایستی مردم نظر بدهند و بنابر این ما این مطلب (انتخاب گزینه برای انتخابات) را به تشکیل مجامع شهرستانی، استانی و مجمع ملی مردمی موکول می کنیم تا ببینیم از آن چه بیرون خواهد آمد.

ارسال نظر: