با حضور ۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی؛

فعالان فرهنگی در عرصه بصیرت‌افزایی تجلیل شدند

کدخبر: 2080468

همایش "بزرگداشت حماسه بصیرت" ویژه برنامه یوم الله نهم دی با حضور جمعی از مقامات شهری، کشوری و لشکری، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه ای و ۲هزار نفر از گروه های مردمی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این همایش که دیشب به همت ستاد بزرگداشت نهم دی، شهرداری تهران و بسیج صدا و سیما اجرا و با خیرمقدم مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.

در این همایش از موسیقی ویژه این روز با عنوان «حماسه بصیرت» رونمایی شد که مورد تشویق و استقبال حضار قرار گرفت.

همچنین تئاتر ویژه نهم دی به مدت 30 دقیقه به روی صحنه رفت و حضور مردم از زمان انقلاب اسلامی تا حماسه نهم دی را به نمایش گذاشت.

این همایش با شعرخوانی شاعران و مدیحه سرایی سعید حدادیان ادامه یافت و از چند تله فیلم، نماهنگ، آهنگ و مستند در باره حماسه نهم دی که با همکاری مرکز بسیج صدا و سیما و شهرداری تهران تهیه شده بود؛ رونمایی شد.

در ادامه علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی با اعلام شعار محوری امسال تحت عنوان« یوم الله نهم دی؛ تجلی بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری مردم ایران» به تحلیل مدیریت مقام معظم رهبری در مهار فتنه 88 ، قیام مردمی 9 دی مبتنی بر نگرش عاشورایی پرداخت.

در پایان این همایش از بیژنی، مخدومی، حسین قدیانی، سیاح، خلوصی، مفیدی کیا، نیلی، سالار عقیلی، سعید براتی، حجت الاسلام نقویان و سعید حدادیان به عنوان فعالان فرهنگی عرصه ترویج بصیرت افزایی در جامعه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر: