حاجی‌بابایی در نشست فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

دوران تصمیم‌گیری از بالا به پایین تمام‌ شده/ به جای اشتغال‌زایی شاهد تعدیل نیروهای جوان هستیم

کدخبر: 2084445

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دورانی که از بالا به پایین تصمیم‌گیری شود، تمام‌شده و همه باید در تصمیم‌گیری سهیم باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اولین مجمع فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مسجد الرحمن با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی، محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش و جمعی از مدیران با سابقه و برخی معلمان مناطق مختلف آموزش‌ و پرورش برگزار شد.

در این نشست که مدیران فرهنگی و آموزش‌ و پرورش حضور داشتند، با رأی‌گیری از کاندیدهای عضویت در مجمع عمومی، 25 نفر از قشر فرهنگیان انتخاب شدند.

در ادامه این نشست سازوکارهای جبهه مردمی برای حضار تشریح و گزارشی از روند اقدامات و اهداف این جبهه ارائه شد.

در این نشست حاجی‌بابایی عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ضرورت تشکیل جبهه مردمی در موقعیت کنونی پرداخت و به تبیین شرایط روز و اهمیت جایگاه فرهنگیان در اداره کشور اشاره کرد.

وی ضمن تقدیر از افسران جنگ نرم و زحمات فرهنگیان، اظهار کرد: امروز هر گامی که از انقلاب جلوتر می‌رویم، بیشتر مشخص می‌شود که انقلابیون وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز انحرافات زیادی به وجود آمده و اگر نیروهای انقلابی استقامت نکنند، این معضل بزرگ اساس انقلاب را تهدید می‌کند و باید طرح جدیدی به وجود آوریم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وضعیت موجود خواسته شهیدان و امام راحل نیست، عنوان کرد: دورانی که از بالا به پایین تصمیم‌گیری شود، تمام‌ شده و همه باید در تصمیم‌گیری سهیم باشند.

وی به فلسفه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تحریم‌های خارجی به ویژه وضعیت کنونی غرب و تهدیدهایی هستند که اگر برای آنها فکری نکنیم ضربات مهلک گذشته را شدیدتر می‌کند.

عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر وضع موجود جامعه، افزود: در جامعه امروز به جای اشتغال‌زایی هر روز شاهد تعدیل نیروهای جوان هستیم، همچنین روی زمین ماندن فرمایشات و مطالبات رهبری از دیگر فلسفه‌های تشکیل جبهه مردمی است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه تمام دلسوزان نظام باید با هم متحد شوند تا افکارعمومی را از غرب‌زدگی نجات دهند، گفت: مسیر کنونی پاسخ‌گوی نیازهای مردم نیست؛ ضرورت بازگشت به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب از مبانی فلسفه این جبهه است و باید بدانیم جامعه عارفانه پیش نمی‌رود، بلکه امام‌گونه باید پیش رود.

وی کارآمدی را از شاخصه‌های انقلاب دانست و یادآور شد: یکی از فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات است، فرهنگیان در این جبهه کلیدی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، فرهنگیان می‌توانند با یک ارتباط وسیع و گسترده حرکت جبهه را تبلیغ و تحت شعاع قرار دهند و این پیچ تاریخی کسانی را می‌خواهد که در تنگه احد بمانند و دشمن به دنبال دور زدن این تنگه است.

ارسال نظر: