سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی پشتیبانی از نایب برحق امام زمان(عج) است

کدخبر: 2085655

وحید دستجردی اظهار داشت: مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی پشتیبانی از نایب برحق امام زمان(عج) است که امروز در راس این نظام قرار گرفته است حال آن که دنیای امروز مملو از فساد و جنگ و خون ریزی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مرضیه وحید دستجردی عصر امروز در همایش "رویش فرهنگ با موضوع زنان انقلاب اسلامی، فرصت ها و چالشها" در مشهد اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ شیعیان این است که پیرو و مرید و جزو محبان امام حسین(ع) هستند و اگر به ریشه انقلاب اسلامی نیز نگاه کنیم شاهد هستیم که انقلاب ایران نیز اساساً انقلابی حسینی بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی خون هزاران شهیدی است که با رشادت خود سبب شدند این انقلاب به پیروزی برسد و امروز نسل جوان ما باید بداند این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است.

دستجردی تصریح کرد: امروز بر همه واجب است که از دستاوردهای این انقلاب مردمی محافظت کنند و در این میان نقش بانوان نیز بسیار پررنگ است،همانطور که حضرت زینب (س) با پیام خود مردان و زنان و حقیقت طلبان را بیدار کرد، زنان انقلابی در عصر حاضر نیز پیام آوران حضرت زینب (س) هستند.

وی اظهار داشت: مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی پشتیبانی از نایب برحق امام زمان(عج) است که امروز در راس این نظام قرار گرفته است حال آن که دنیای امروز مملو از فساد و جنگ و خون ریزی است.

دستجردی ادامه داد: جایگاه ایران اسلامی به واسطه مردمی که حامی ولایت فقیه هستند در دنیا بسیار خطیر و والا است و نظام جمهوری اسلامی نیز با اتکاء به همین ظرفیت‌ها نسبت به گذشته خود بسیار قوی‌تر است و قادر است با تکیه بر بصیرت و همچنین روشنگری‌های مقام معظم رهبری بر تمامی توطئه‌ها پیروز شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز ایران اسلامی مسیر پیشرفت و ترقی را طی کرده و تبدیل به پناهگاه آزادی خواهان و مستضعفین جهان شده است.

دستجردی عنوان کرد: ارتباط با اهل بیت عصمت و طهارت بزرگترین مزیت و ویژگی ایران اسلامی است و مشهد مقدس به دلیل وجود مضجع شریف و نورانی امام رضا(ع) از این حیث دارای جایگاهی ویژه است و به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام ذخیره بزرگی برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید معارف و سیره امام هشتم شیعیان به درستی به مردم جهان عرضه شود و اگر این مهم با زبان صحیح انجام شود شاهد خواهیم بود که تعداد شیعیان ایشان در سراسر دنیا افزایش پیدا می‌کند.

دستجردی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی افزود: آستان قدس رضوی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی گستردهای برای محرومیت‌زدایی داشته و اقدامات ارزندهای نیز تاکنون در این حوزه انجام داده ‌و امیدواریم اقدام محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی به سایر استان‌ها نیز تسری یابد و همه مستضعفان کشور از برکات حضرت امام رضا (ع) بهرهمند شوند.

ارسال نظر: