سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان خبر داد:

حشمتیان، مطهری، روحانی، شریعتمداری و اشرفی‌اصفهانی کاندیداهای جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات ۹۶

کدخبر: 2090350

اسامی ۵ نامزد اصلی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده مشخص شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، راضیه علی بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اظهار داشت: در جلسه شورای مرکزی امروز (یکشنبه 15 اسفند) جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران، مصوب گردید تا اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری و همچنین شوراها در تهران و مراکز استان‌ها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه‌ای نشود.

وی افزود: در جلسه گذشته این جبهه که در بهمن‌ماه تشکیل شد، اسامی 5 نفر از 16 نفر که بالاترین مقبولیت را در جامعه آماری هزار نفری داشتند، بدین ترتیب مشخص شدند که عبارتند از قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران و منتخب اول احزاب کشور 893 رای، مطهری نایب رئیس مجلس با 768 رای، روحانی رئیس‌جمهور فعلی با 587 رای، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور با 523 رای و محمد اشرفی‌اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب و رئیس هیئت تخلفات ریاست‌جمهوری با 485 رای.

علی‌بخشی خاطرنشان کرد: در رابطه با اسامی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران و مراکز استان‌ها نیز تاکنون 146 نفر در تهران و 322 نفر در مراکز استان‌ها شناسایی شده‌اند. ما همانند مجلس دهم عمل خواهیم کرد و مقرر شد فعلاً اظهارنظر نکنیم و پس از مشخص شدن افراد واجد شرایط و تایید صلاحیت شده اظهارنظر شود.

ارسال نظر: