حدادعادل در دومین مجمع ملی جبهه مردمی:

امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود نه در واشنگتن

کدخبر: 2093463

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز گرد هم آمده‌ایم تا از میراث با ارزش انقلاب اسلامی نگهداری کنیم گفت: امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود نه در واشنگتن.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامعلی حدادعادل صبح امروز در دومین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که در مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است، گفت: دولت با شعار اعتدال و مذاکره با تحریم کنندگان به پیروزی رسید

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیروزی آقای روحانی کسانی که هشت سال در قدرت نبودند برای تصاحب پست ها و مقام ها هجوم آوردند و در نهایت دو جریان ثروت و قدرت آمدند و مسئولیت ها را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: محصول چنین جریانی در نهایت به حقوق های نجومی و افتضاح صندوق ذخیره فرهنگیان ختم شد.

حدادعادل با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روز اول زیر فشار تهدیدها و تحریم‌ها بوده است اظهار داشت: ما امروز گردآمده ایم تا از میراث با ارزش انقلاب اسلامی نگهداری کنیم، امروز برای ایران در تهران تصمیم گرفته می‌شود نه در واشنگتن.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه آخرین نقشه دشمنان انقلاب در تحریم ها و ترویج مفاسد اجتماعی و فرهنگی اعتدال خلاصه می‌شود خاطر نشان کرد: این مسئله موضوعی بود که از ابتدا نه اصلاح طلبان آن را فهمیدند و نه اصولگرایان آن را باور کردند.

وی در پایان با اشاره به شعار دولت تدبیر تاکید کرد: شعار اعتدال همان اندازه مبهم بود که اصلاحات مبهم بود.

ارسال نظر: