هفتمین شماره نشریه "رمز عبور" منتشر شد

کدخبر: 957849

در این شماره از نشریه گفتگویی با آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای،‌ رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا با عنوان "هنوز جشم طمع به رهبری نظام دارند" انجام شده است که برای اولین بار به پشت پرده ماجرای مک‌فارلین می‌پردازد

به گزارش «نسیم» هفتمین شماره رمز عبور، با گفتگوی صریحی با آیت الله سید محمد خامنه ای ،‌رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا انجام شده است. در این گفتگو،‌آیت الله سید محمد خامنه ای برای اولین بار به پشت پرده ماجرای مک فارلین می پردازد و درباره سوال 8 نماینده از وزیر امورخارجه سخن می گوید. این گفتگو با تیتر «هنوز جشم طمع به رهبری نظام دارند» منتشر شده است.

پرونده ای خواندنی درباره زیارت اربعین منتشر شده که شامل گفتگو با آیت الله صدیقی، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و مطابی دیگر است.

همچنین در این شماره پرونده با عنوان «کشور بی ریشه« به چگونگی ایجاد دولت سعودی در عربستان می پردازد.

پرونده دیگر هفتمین شماره رمز عبور،‌ « آیت اللهی که دل امام را خون کرد« درباره آیت الله منتظری است که شامل گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین رازینی، احمد منتظری و مسعود رضایی است.

این نشریه همچنین آثار و گفتاری از سید حسن نصرالله، آیت الله مصباح یزدی، دکتر فریدون عباسی،‌حجت الاسلام یحی عبداللهی، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد حسینی نماینده دور دوم و سوم مجلس شورای اسلامی را نیز شامل می شود.

همچنین گزارش کامل و منتشر نشده از اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی در قالب کتاب ضمیمه این شماره از "رمز عبور" منتشرشده است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول "رمز عبور" و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

ارسال نظر: