فروش بلیت‌ قطارهای نوروزی مسیرهای پرتقاضا در یک ساعت

کدخبر: 2345634

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد و ظرف یک ساعت کلیه مسیرهای پرتقاضا پُر شد؛ البته پیش فروش بلیت قطارهای تهران-مشهد از ساعت ۱۷ امروز آغاز خواهد شد.

در حالی که پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه ۱۴ بهمن آغاز شده، بلیت مسیرهای پر متقاضی ظرف یک ساعت به فروش رفت و تنها برای چند مسیر امکان خرید بلیت وجود دارد.

به گفته میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از همه مبادی به مقاصد مختلف غیر از مشهد مقدس از صبح امروز آغاز شده بود که تا کنون بلیت‌های اینترنتی به مقاصد کلانشهرها به فروش رفته است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ امروز نیز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از همه مبادی غیر از تهران به مقصد مشهد مقدس نیز آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۷ به طول می‌انجامد.

معاون مسافری راه آهن یادآور شد: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی تهران-مشهد نیز از ساعت ۱۷ امروز آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سامانه فروش اینترنتی بلیت راه آهن ارتقا یافته و سیستم مذکور در هنگام خرید با قطعی یا کندی مواجه نمی‌شود، گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد ظرفیت قطارهای نوروزی به فروش اینترنتی و ۵۰ درصد به فروش حضوری و آژانس‌ها اختصاص دارد، در صورتی که شهروندان امکان خرید اینترنتی نداشته باشند، می‌تواند از صبح سه شنبه ۱۵ بهمن با مراجعه حضوری به آژانس‌ها و دفاتر مجاز فروش بلیت قطار، اقدام به خرید بلیت سفرهای نوروزی کنند.

خاطرنشان می‌شود، ظرفیت سفرهای نوروزی در نوروز ۹۹، تعداد ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر-سفر اعلام شده است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: