اکران فیلم در سینماسیار برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

کدخبر: 2346935

فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اکران می‌شود.

نوید کوهبر مدیر سینما سیار در انجمن سینمای جوانان ایران گفت: همزمان با سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، کودکان مناطقی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به تماشای فیلم‌های سینماسیار نشستند.

وی افزود: این برنامه همزمان با جشنواره فیلم فجر و طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» ی بنیاد سینمایی فارابی اجرا شده و طی آن فیلم‌های منتخبی از سینمای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار روی پرده رفت.

کوهبر اظهار کرد: روستاهای کنارکمبان در بخش بنت در جنوب استان سیستان و بلوچستان، عورکی در بخش دشتیاری، جنگارک پایین در بخش دشتیاری، زرآباد و همچنین کنارک از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و فیلم‌های روز کودکان و نوجوانان در این روستاها به صورت رایگان به نمایش درآمد.

وی در ادامه به آغاز به کار وب‌سایت رسمی «سینماسیار» با نشانی www.cinemasayar.ir اشاره کرد و افزود: در این سایت علاوه بر جدول نمایش فیلم‌ها در استان‌های تحت پوش، آمار و اطلاعات فیلم‌ها و جدول فروش آن‌ها در سیستم سینماسیار نیز در دسترس کاربران قرار دارد. به‌علاوه یک فرم الکترونیکی نیز در سایت وجود دارد تا علاقه‌مندان بتوانند درخواست اکران فیلم مورد علاقه ‌خود را ثبت کنند.

مدیر سینماسیار در پایان گفت: در حال حاضرتعداد ۵۵ دستگاه سینماسیار در ۲۷ استان کشور فعال است و در ۵ شهر نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

علاقه مندان بتوانند درخواست اکران گروهی برای سازمان ها و ارگان های ذی ربط را ثبت کنند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: