چطور گوشی را به ضبط ماشین وصل کنیم؟

کدخبر: 2348620

موسیقی یکی از حذف نشدنی ترین لذت های زندگی افراد است که به شکل های ممکن جایگاه خود را در کارهای روزمره پیدا کرده است و به عنوان یک همراه همیشگی، در بیشتر لحظات حرف هایی برای گفتن دارد.

نسیم آنلاین : موسیقی یکی از حذف نشدنی ترین لذت های زندگی افراد است که به شکل های ممکن جایگاه خود را در کارهای روزمره پیدا کرده است و به عنوان یک همراه همیشگی، در بیشتر لحظات حرف هایی برای گفتن دارد.

این همراه همیشگی تنها یکی از دلایلی است که کاربران به بهانه آن می خواهند گوشی های موبایلشان را به ضبط ماشین وصل کنند. مکالمه بدون نیاز به هندزفری و پخش محتویات گوشی در ماشین از دلایل رایج میان رانندگان و کاربران است که در نهایت آن ها را مجبور می کند تا موبایل هایشان را به ضبط ماشین وصل کنند.

این امر گاهی به سادگی انجام می شود و گاهی اوقات آنقدر شما را اذیت می کنند که ممکن است، استفاده از یک اسپیکر بلوتوث در ماشین را به استفاده از ضبط ماشین ترجیح بدهید.

معمولا اتفاقی که باعث می شود شما به این مرحله برسید که استفاده از اسپیکر بلوتوث را به ضبط ماشین ترجیح بدهید، انتخاب روش نامناسب برای اتصال موبایل به ضبط ماشین است.

وصل کردن گوشی موبایل به ضبط ماشین، با روش های مختلف ممکن است که در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین و رایج ترین روش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کابل AUX خطرناک ترین گزینه برای اتصال گوشی به ضبط ماشین

شاید برایتان عجیب باشد که چرا استفاده از کابل AUX را به عنوان خطرناک ترین روش اتصال گوشی به ضبط ماشین معرفی کردیم.

حقیقت این است که رانندگان زمانی که موبایل خود را به کابل AUX وصل می کنند، دیگر خیالشان از بابت طول کابل راحت می شود فکر می کنند قرار نیست موبایلشان از دستشان لیز بخورد. در صورتی که استفاده از هولدر موبایل یک راه حل مناسب برای ثابت ماندن گوشی است.

استفاده از کابل AUX در صورتی خطرناک نیست، که شما از یک هولدر موبایل هم استفاده کنید و زمان رانندگی حواستان به جاده باشد.

استفاده از کابل AUX بسیار ساده است. این کابل که سر و ته آن شبیه به هم هستند با اتصال به جک هندزفری گوشی و پورت AUX ضبط، ارتباط موبایل و ضبط را برقرار می کند.

استفاده از کابل شارژ به عنوان انتقال دهنده صدا به ضبط ماشین!

برخی از ضبط های ماشین این قابلیت را فراهم می کنند که با استفاده از یک کابل شارژ، اتصال بین گوشی موبایل و ضبط ماشین برقرار شود. اگر شما یک کابل شارژ مانند کابل شارژر اصلی سامسونگ را به گوشی و سر USB آن را به ضبط وصل کنید، فرآیند شارژ شدن گوشی هم شروع خواهد شد.

اگر تنها شاهد شارژ شدن گوشی بودید و امکان پخش موسیقی فراهم نشد، باید بدانید که فایل صوتی به شکل درستی از کارت حافظه خوانده نشده است. برای حل این مسئله باید موسیقی ها در حافظه داخلی گوشی باشند.

اتصال گوشی به ضبط ماشین با استفاده از بلوتوث

از آنجایی که این قابلیت برای همه ی ماشین ها فراهم نشده است، گاهی اوقات به عنوان آخرین گزینه به آن فکر می کنیم در صورتی که اگر ضبط ماشینتان مدل پایین نیست قطعا بلوتوث دارید!

از آنجایی که امکان برقراری مکالمه از طریق رادیو پخش و همچنین بی سیم توسط این روش مهیا می شود، محبوبیت بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.

برای وصل کردن گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث، تنها کافیست بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید و همچنین بلوتوث ماشین را نیز روشن کنید.

در قسمت دستگاه های پیدا شده بلوتوث موبایل، چندین بار گزینه جستجو یا همان اسکن را بزنید تا نام بلوتوث ماشین را مشاهده کنید.

FM Transmitter آخرین گزینه برای اتصال گوشی به ضبط ماشین

معمولا کاربران یکی از سه روش بالا را به عنوان اصلی ترین روش وصل کردن موبایل به ضبط ماشین استفاده می کنند اما اگر به هر دلیل نمی توانید از این سه روش استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم اتصال از طریق FM Transmitter را امتحان کنید.

یک موج رادیویی توسط این دستگاه نشان داده می شود که برای اتصال گوشی به ضبط باید عدد و طول موج نشان داده شده را روی ضبط پیدا کنید.

FM Transmitter آخرین گزینه برای اتصال گوشی به ضبط ماشین

معمولا کاربران یکی از سه روش بالا را به عنوان اصلی ترین روش وصل کردن موبایل به ضبط ماشین استفاده می کنند اما اگر به هر دلیل نمی توانید از این سه روش استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم اتصال از طریق FM Transmitter را امتحان کنید.

یک موج رادیویی توسط این دستگاه نشان داده می شود که برای اتصال گوشی به ضبط باید عدد و طول موج نشان داده شده را روی ضبط پیدا کنید.

سپس این دستگاه را از طریق فندکی به ماشین متصل می کنید. حالا نوبت اتصال گوشی موبایل به این دستگاه می رسد. معمولا با توجه به نوع FM Transmitter دو راه برای اتصال موبایل وجود دارد. اولین گزینه استفاده از انواع کارت حافظه میکرو اس دی و گزینه دوم نیز استفاده از ورودی کابل AUX است.

با توجه به حساسیت FM Transmitter پیشنهاد می شود تا جای امکان از میکرو اس دی های تقلبی استفاده نکنید.

از جدا کردن بیش از حد کارت میکرو اس دی نیز خودداری کنید. پیشنهاد می شود یک میکرو اس دی برای FM Transmitter ماشین تهیه کنید و تا جای امکان خیلی زیاد آن را خارج نکنید.

برندهای بسیاری وجود دارد که کارت حافظه های با کیفیت تولید و عرضه می کنند که از بهترین آن ها می توان به ترنسند اشاره کرد اما این روزها بازار فروش اجناس تقلبی به شدت داغ است به همین دلیل پیشنهاد می شود تا جای امکان از مراکز معتبر مانند فروشگاه اینترنتی جانبی خرید کنید.

ارسال نظر: