بازار پاییزی خرید آپارتمان در بهترین مناطق تهران را از دست ندهید

کدخبر: 2355897

درحالی‌که بازار مسکن روزگار پر تنشی را تجربه می‌کند افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بسیاری از مسئولان را بر آن داشته که با اتخاذ سیاست‌های منطقی کنترلی مناسب را در این بازار ایجاد کنند. یکی از این سیاست‌ها دریافت مالیات‌های سنگین از مالکان زمین‌های خالی است تا با این روش مالکان زمین‌های خالی در تهران و شهرستان‌ها مجبور به ساخت‌وساز شوند و امکان عرضه مسکن در کشور بالا رود

نسیم آنلاین : درحالی‌که بازار مسکن روزگار پر تنشی را تجربه می‌کند افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بسیاری از مسئولان را بر آن داشته که با اتخاذ سیاست‌های منطقی کنترلی مناسب را در این بازار ایجاد کنند. یکی از این سیاست‌ها دریافت مالیات‌های سنگین از مالکان زمین‌های خالی است تا با این روش مالکان زمین‌های خالی در تهران و شهرستان‌ها مجبور به ساخت‌وساز شوند و امکان عرضه مسکن در کشور بالا رود

در این حالت اگر مالک زمینی اقدام به ساخت‌وساز نکرد باید هزینه چشمگیری را با عنوان مالیات بپردازد بنابراین با اجرای این شیوه علاوه بر اینکه سرانه ساخت‌وساز کشور بالا می‌رود بلکه پاسخ مناسبی به تقاضای متقاضیان ملک داده خواهد شد و مالکان نیز قادر به نگهداری زمین‌های بایر نخواهند بود.

خرید آپارتمان در صادقیه

یکی از محله‌های واقع در غرب تهران صادقیه است که درگذشته آریاشهر نامیده می‌شد. این محله که در منطقه 2 و 5 شهرداری تهران قرار گرفته است از شمال با محله باغ فیض، از جنوب با میدان آزادی، از شرق با ستارخان و از غرب با بلوار فردوس همسایه است. یکی از ویژگی‌های اصلی این محله دسترسی آسان به کرج است، بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه با سکونت در این محله می‌توانند برای انجام فعالیت‌های روزانه خود با سهولت به کرج تردد کنند.

محله صادقیه به دو بخش فلکه اول و دوم تقسیم می‌شود که در حد فاصل این دو فلکه مراکز تجاری و خرید متعددی همچون مجتمع بزرگ گلدیس، افق، تهرانی، سامان و بازار سنتی ستارخان وجود دارد و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه به‌راحتی می‌توانند با استفاده از این مراکز خرید مایحتاج خود را تأمین کنند.

وجود مراکز بزرگ بهداشتی و درمانی متعددی همچون بیمارستان پیامبران در بلوار ابوذر، بیمارستان ابن‌سینا در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی و همچنین بیمارستان روان‌پزشکی آزادی در این منطقه، باعث شده که بسیاری از افرادی که نیازمند استفاده از خدمات جامع درمانی هستند برای استفاده بهتر از خدمات بهداشتی و پزشکی اقدام به خرید آپارتمان در صادقیه کنند.

علاوه بر مراکز تجاری و درمانی، مراکز آموزشی و فرهنگی فراوانی نیز در این منطقه ایجاد شده تا ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه بدون دغدغه تحصیل فرزندان خود، در این محله زندگی آرام و مطلوبی را داشته باشند

ایجاد بوستان‌های استقلال، کاج، پرند، همیشه بهار، یگانه و ارمکان در کنار مجموعه‌هایی ورزشی همچون زمین اسکیت اشرفی اصفهانی و مجموعه ورزشی تیموری امکانات تفریحی و ورزشی ساکنان این محله را فراهم کرده است و متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه با سکونت در این محله می‌توانند به‌سلامت و تفریح خود و خانواده بیش از گذشته اهمیت دهند.

بافت محله صادقیه نوساز و مدرن است بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه علاوه بر بهره‌گیری از امکانات خاص این منطقه زندگی مدرنی را تجربه خواهند کرد.

قیمت خرید آپارتمان در صادقیه متوسط رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه می‌توانند ملک مورد نظر خود را بین متری 20 میلیون تا متری 27 میلیون تومان با استفاده از سامانه هوشمند کیلید بیابند.

متقاضیان خرید آپارتمان در صادقیه می‌توانند پس از مراجعه به این سامانه پس از انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده به بررسی ملک‌های آگهی شده بپردازند و پس از تطبیق با شرایط خود با شماره درج شده در آگهی تماس گرفته و پس از بازدید نهایی اقدام به عقد قرارداد کنند.

خرید آپارتمان در زعفرانیه

اگر به محله‌های شمالی شهر تهران سری زده باشید به طور حتم نام خوش آب و هواترین منطقه آن را شنیده‌اید. محله زعفرانیه که در ارتفاع 1650 تا 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است یکی از مناطق خوش آب‌وهوا و گران‌قیمت تهران به شمار می‌رود. این

محله که در منطقه 1 شهرداری قرار گرفته است محله‌ای مناسب برای سکونت افرادی است که تمایل به زندگی در محله‌ای خوش آب‌وهوا را دارند؛ بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه قشر مرفه جامعه هستند.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولی عصر، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود این محله به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه‌های البرز علاوه بر دید مناسب از هوای بسیار مطلوب و طبیعت زیبایی برخورد است و این امر باعث شده که ساکنان این محله و متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه زندگی فرح بخشی را تجربه کنند.

بافت محله زعفرانیه تلفیقی از بافت مدرن و سنتی است. در بخش سنتی این محله بیشتر بومی نشینان در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند و در بخش مدرن که برج‌ها و آپارتمان‌های نوساز و لوکس ایجاد شده افرادی که تمایل به زندگی در منطقه‌ای لوکس را دارند به سکونت می‌پردازند بنابراین می‌توان گفت برای هر نوع سلیقه‌ای در این منطقه ملک وجود دارند و متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه می‌توانند متناسب با علایق خود در این منطقه به جستجوی ملک بپردازند.

محله زعفرانیه یکی از محله‌های تاریخی تهران نیز به شمار می‌رود. وجود اماکن دیدنی و تاریخی همچون کاخ‌موزه سعد آباد، کاخ شهرام یا همان موزه نظامی، تماشاگه زمان، کاخ‌موزه ملت و موزه میر عماد این منطقه را به یکی از مناطق تاریخی و پر بازدید تهران تبدیل کرده است که متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه نیز با بازدید از این اماکن می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده ثبت کنند.

علاوه بر مراکز تاریخی وفور مراکز خرید لوکسی همچون مرکز خرید بامیک زعفرانیه، ارگ تجریش، پالادیوم، گالریا و پلاز در کنار بوستان‌های صاحب‌نامی همانند بوستان تندرستی، ریحان، ولنجک، زعفرانیه و ارغوان زندگی برای ساکنان این محله را آسان‌تر کرده و متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه نیز می‌توانند علاوه بر استفاده از این مراکز خرید لوکس از طبیعتی زیبا نیز برخوردار شوند.

وجود سفارتخانه‌های متعددی همچون سفارت آفریقای جنوبی، برزیل، یمن، ویتنام، غنا و بلاروس در این محله باعث شده که گردشگران و توریست‌های زیادی به این منطقه مراجعه کنند و به همین دلیل این منطقه از بافت ویژه و لوکسی برخوردار باشد.

قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه بالاست بنابراین امکان سکونت در این محله برای هر قشری وجود ندارد و زندگی در این منطقه شکلی رؤیا گونه دارد.

متقاضیان خرید آپارتمان در زعفرانیه می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را در این منطقه بین متری 37 میلیون تومان تا 44 میلیون تومان جستجو کنند و انتخابی متناسب با نیاز خود را داشته باشند.

خرید آپارتمان در قلهک

قلهک یکی از محله‌های شمال شهر تهران است که در منطقه 3 شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به باغ سفارت بریتانیا، از جنوب به خیابان وحید دستگردی، از شرق به دروس و از غرب به رودخانه قلهک محدود می‌شود. از ویژگی‌های این منطقه می‌توان به وجود درختان بزرگ و کهن‌سال اشاره کرد که زیبای خاصی را به این محله بخشیده است؛ بنابراین ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در قلهک می‌توانند از آب‌وهوای مناسب و طبیعتی زیبا در کوچه‌های این محله بهره‌مند شوند.

محله قلهک یکی از محله‌های پر جمعیت شمال تهران به شمار می‌رود که در برخی از روزها ترافیک زیادی را دارد. وجود خانه‌های شیک و نوساز با بهترین امکانات در این محله باعث شده که قیمت خرید آپارتمان در قلهک بالا باشد و متقاضیان سکونت در این منطقه بودجه بالایی را برای تأمین مسکن خود در نظر بگیرند.

وجود مراکز دیدنی همانند باغ قلهک و گورستان متفقین در این محله بستری را فراهم کرده که افراد مختلفی با ادیان مختلف در این محله سکونت داشته باشند و سالانه توریست‌های بی‌شمار برای بازدید به این منطقه مراجعه کنند.

علاوه بر آن وجود مراکز درمانی و پزشکی همچون بیمارستان ایران‌مهر و پزشکان تهران در کنار مرکز خرید آ. اس. پی و سینمای پردیس قلهک زندگی را برای ساکنان در این محله هموارتر کرده است، به همین متقاضیان خرید آپارتمان در قلهک با خیالی آسوده می‌توانند در این محله اقدام به خرید ملک کنند زیرا در این محله تمامی امکانات به بهترین شکل وجود دارد. قیمت خرید آپارتمان در قلهک متوسط رو به بالا و بین متری 31 میلیون و 500 هزار تومان تا 33 میلیون تومان متغیر است.

متقاضیان خرید آپارتمان در قلهک ، خرید آپارتمان در زعفرانیه و خرید آپارتمان در صادقیه می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید ملک مورد نظر خود را به سرعت و آسانی پیدا کنند.

ارسال نظر: