با رژیم لاغری کانادایی تناسب اندام در چند قدمی شماست

کدخبر: 2357240

برخی از افراد بنا به هر دلیلی می خواهند که ظرف مدت زمان کوتاهی، خیلی سریع وزن خودشان را کاهش دهند و به تناسب اندام برسند. رژیم کانادایی، یک رژیم‌ مبتنی بر پروتئین است که دوره آن 15 روز می باشد. در طول ۱۲ روز طبق رژیم کانادایی پیش می روید و ۳ روز را باید صرف تثبیت‌ وزن خود کنید.

نسیم آنلاین : برخی از افراد بنا به هر دلیلی می خواهند که ظرف مدت زمان کوتاهی، خیلی سریع وزن خودشان را کاهش دهند و به تناسب اندام برسند. رژیم کانادایی ، یک رژیم‌ مبتنی بر پروتئین است که دوره آن 15 روز می باشد. در طول ۱۲ روز طبق رژیم کانادایی پیش می روید و ۳ روز را باید صرف تثبیت‌ وزن خود کنید. این رژیم در میان افراد چاق و دارای اضافه وزن به یکی از پرطرفدار ترین رژیم‌ های غذایی تبدیل شده است. ما، کارشناسان من و رژیم در این مطلب شما را با این رژیم معروف آشنا کرده و برخی حقایق علمی در مورد آن را از نظر کارشناسان تغذیه و پزشکان را برای تان بازگو می کنیم.

رژیم کانادایی در واقع یک رژیم لاغری است که با ایجاد شرایط سخت غذایی برای فرد منجر به کاهش وزن شدید او در مدت زمانی کوتاه می شود. رژیم لاغری کانادایی قبلا به صورت دیگری اجرا شده و به شکلی که امروزه از آن پیروی می کنند نبوده است. تفاوت برنامه غذایی قبلی و فعلی در این رژیم به آن صورت است که در برنامه ‌های قدیمی جای هیچ گونه تغییر در نوع و میزان غذاها وجود نداشت اما در برنامه جدید، فرد امکان جا به ‌جایی برخی از غذاها را در صورت ایجاد حساسیت و یا عدم علاقه به غذای مورد نظر دارد. اما متاسفانه باید بگوییم که رژیم غذایی کانادایی به سرعت وزن شما را کاهش می دهد اما من و رژیم آن را توصیه نمی کند؛ چرا که اجرای رژیم لاغری کانادایی به دلیل پیچیدگی و سختی بیش از حد، باعث به وجود آمدن مشکلات و عوارض زیادی برای افراد می ‌شود. همچنین رژیم لاغری کانادایی برای افرادی که مبتلا به بیماری‌ هایی از قبیل زخم معده، بیماری‌ های قلبی و سنگ کلیه هستند ممنوع می باشد.

از طرفی این رژیم در دسته رژیم ‌های سریع قرار دارد که در زمان کوتاهی منجر به کاهش حدود 10 تا 13 کیلو از وزن فرد می شود. این رژیم لاغری به خاطر آسیب هایی که ممکن است به بدن افراد برساند، همواره مورد انتقاد شدیدی واقع شده است. همچنین رژیم‌ هایی مانند رژیم لاغری کانادایی که در کوتاه مدت سبب کاهش وزن می ‌شوند، پایداری ندارند و امکان بازگشت وزن در آن وجود دارد.

چگونه بدون اجرای رژیم کانادایی به تناسب اندام بریم؟

تناسب اندام داشتن کمر باریک و اندامی لاغر نیست. زمانی که حرف از تناسب اندام می شود که تناسب بدنی، عملکرد قلب، شش ها و ماهیچه های بدن را شامل شده و به طور ویژه ظرفیت قلبی، ریوی، نیروی تناسب اندام داشتن کمر باریک و اندامی لاغر نیست. زمانی که حرف از تناسب اندام می شود که تناسب بدنی، عملکرد قلب، شش ها و ماهیچه های بدن را شامل شده و به طور ویژه ظرفیت قلبی، ریوی، نیروی عضلانی، استقامت عضلانی و انعطاف را مورد توجه قرار دهد. همچنین تناسب بُعد روانی و احساسی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. من و رژیم وب سایتی در زمینه ارائه انواع رژیم لاغری و رژیم چاقی است که به افراد کمک می کند با انجام دوره های رژیم مناسب، تناسب اندام خود را بدست بیاورند.

در واقع در من و رژیم ارائه رژیم ها بر اساس شرایط هر فرد به شکل هوشمند صورت می گیرد و همچنین سلامت روحی و جسمی افراد به طور کلی مورد بررسی قرار می گیرد. با رعایت رژیم های وب سایت من و رژیم می توانید بدون نیاز به ورزش های سخت و نفس گیر، بدون مصرف قرص های مضر و آسیب زا، بدون عمل های جراحی دارای ریسک بالا و بدون رعایت رژیم های لاغری مضر همچون رژیم کانادایی، وزن مناسب خود را بدست بیاورید.

حقیقتا تناسب اندام یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که توجه ویژه افراد را به خود جلب می کند و باید الگوی زندگی، توسط هر فرد به گونه ای باشد که موارد موثر در تناسب اندام را رعایت کند. یکی از روش ها برای داشتن تناسب اندام، ورزش منظم در برنامه روزانه افراد است. اگر در کنار فعالیت بدنی مناسب سعی کنید که از یک رژیم غذایی سالم و اصولی نیز تبعیت کنید؛ خیلی زود شاهد تناسب اندام خود خواهید بود. البته این نکته فراموش نکنید که با بالا رفتن سن، چربی سوزی بسیار سخت تر اتفاق می افتد؛ چرا که با پشت سر گذاشتن ۲۵ سالگی، به ازای هر ۱۰ سال، میزان متابولیسم، حدود ۵ درصد کاهش پیدا می کند. برای همین باید در هر دوره از زندگی، مراقبت وزن و سلامت جسمی خود باشید و اگر از اندام خود ناراضی هستید، اجرای یک رژیم غذایی اصولی را آغاز کنید.

با من و رژیم دیگر به رژیم کانادایی نیازی ندارید

رژیم کانادایی، رژیمی حاوی مقدار زیادی پروتئین و چربی است که متابولیسم بدن را بالا برده و به گونه ای طراحی شده که کربوهیدرات‌‌ هایی همچون نان و غلات که از متابولیسم آن‌‌ ها گاز دی‌ اکسید کربن و آب در بدن تولید می‌‌ شود؛ تقریبا حذف می شوند .

به‌ طور متوسط 2.۵ تا 3 کیلو گرم کاهش وزن در ماه مناسب بوده و همان طور که چاقی و اضافه وزن یک شبه و یکباره به سراغتان نیامده، برای کاهش وزن نیز باید به بدن خود فرصت بدهید . بنابراین رژیم کانادایی، نوعی شوک به بدن وارد می کند.

بهتر است با اصلاح عادات غذایی غلط خود و به مرور زمان وزن کم کنید. عجله در کاهش وزن می ‌تواند، عوارضی چون سنگ‌ کلیه، ریزش مو، افتادگی پوست، افتادگی شکم، ناراحتی معده، برگشت سریع وزن،‌ احساس خستگی و بی‌ حالی در طی روز، کاهش تعریق و عدم تحمل سرما، افت قند و سایر موارد از این دست را به همراه داشته باشد . اگر شما نیز به تناسب اندام خود می اندیشید بهتر است با دریافت یک رژیم غذایی متناسب با بدن خود از من و رژیم این فرآیند را دنبال نمایید.

ارسال نظر: