نکات لازم قبل از خرید سرویس قابلمه

کدخبر: 2357614

هیچ چیزی این روزها حتی خرید سرویس قابلمه مثل قبل نیست. در هر زمینه ای تنوع بسیار زیاد شده است جنس های مختلف رنگ های مختلف قیمت های مختلف ... همه و همه باعث سردرگمی خریداران می شود مخصوصاً اگر که در زمینه ای که می خواهیم انجام دهیم هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم.

نسیم آنلاین : هیچ چیزی این روزها حتی خرید سرویس قابلمه مثل قبل نیست. در هر زمینه ای تنوع بسیار زیاد شده است جنس های مختلف رنگ های مختلف قیمت های مختلف ... همه و همه باعث سردرگمی خریداران می شود مخصوصاً اگر که در زمینه ای که می خواهیم انجام دهیم هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم.بحث امروز ما راجع به خرید سرویس قابلمه است اگر با قصد خرید برای این مورد به بازار رفته باشید قطعاً به تنوع بسیار زیادی برخوردید برندهای مختلف که هر کدام رنگ و سایز مخصوص به خود را دارند . کیفیت های مختلف مثل استیل چدن سرامیک و... اما کدام یک مورد نیاز ما هستند هر کدام چه مزایایی دارند هرکدام چه معایبی دارند اینها را باید از قبل بدانیم وگرنه این فروشنده است که برای ما تعیین تکلیف می‌کند به جای ما تصمیم می‌گیرد و این شیوه خرید می تواند بدترین نوع شیوه خرید باشد . اول باید در نظر بگیرید که چقدر بر روی رنگ حساس هستید بعد باید بدانید که این سرویس قابلمه را به چه منظوری میخری آیا می خواهید در آن فقط پخت و پز انجام بدهید یا کارهای سرخ کردنی ؟

آیا می خواهید برای یک خانواده پر جمعیت خرید انجام دهید یا یک خانواده کم جمعیت ؟قبل از اقدام به خرید باید این سوالات را از خود بپرسید چراکه شما می خواهید برای مصارف سرخ کردنی اقدام به تهیه یک سرویس قابلمه کنید اما به صورت پیش فرض می گوید که من یک سرویس قابلمه استیل می خواهم و این نکته را در نظر نمی‌گیرید که سرویس قابلمه استیل برای مصارف پخت و پز به کار می رود نه مصارف سرخ کردنی و بعد از خرید می بینید که سرویس اشتباهی را انتخاب پول خود را به هدر داده اید.به طور عمده اسامی که در هنگام خرید سرویس قابلمه به گوش شما میخورد اینها هستند ( از نظر جنس ) سرویس قابلمه استیل ، چدن ، گرانیت ، تفلون ، سرامیک و...

هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند اگر به صورت هوشمندانه و برای هدف خاصی مورد خرید قرار بگیرند قطعا مفید خواهند بود مثلاً فردی به رنگ سرویس‌قابلمه خود اهمیت می دهد باید بداند که در سرویس قابلمه های گرانیتی تنوع رنگ بیشتری به چشم می خورد که در سایر جنسها هم می تواند رنگ مورد نظر خود را پیدا کند اما گرانیت تنوع بیشتری دارد .کسی دوست دارد که سرویسی را بخرد که جنس آن برای سلامتی خود و اعضای خانواده مشکلی ایجاد نکند در این صورت پیشنهاد به این افراد می‌تواند گرانیت باشد چرا که در غذا وارد نمی شوند و در صورت وارد شدن هم ماده ای طبیعی است و ایجاد مشکل نمی کند.اما اگر از آن دسته از افراد باشید که می خواهید جنسی ماندگار بخرید پیشنهاد ما به شما قابلمه چدنی خواهد بود که معمولا دارای عمری طولانیتر به نسبت سایر جنس ها هستند.همچنین قابلمه های استیل کیفیت بسیار بالایی برای پخت غذاهای آبکی دارند ولی به دلیل عدم پخش درست حرارت برای سرخ کردنی ها اصلا مناسب نیستند.

تفاوت قیمت سرویس های مختلف می تواند به دلایل مختلفی باشد از بزرگ یا کوچک بودن سرویس از لحاظ تعداد گرفته تا جنس و حتی رنگ و برند.بهرحال شما باید همواره مبلغی را برای نیاز خود پرداخت کنید که دارای توجیه اقتصادی باشد.مثلا یک رنگ خاص در بازار دارای طرفداران زیادی است و یا این رنگ در بازار کم پیدا می شود به همین دلیل فروشنده ها قیمت را بالا میبرند و این خرید خریدی اصولی نخواهد بود.

این نکته را هم فراموش نکنید که علاوه بر خرید از برندهای معتبر از فروشنده های معتبر خرید انجام دهید چرا که متاسفانه این روزها بازار سیاه تولید لوازم بسیار داغ است.از تبدیل مارک اجناس مختلف تا دروغ گفتن راجب حنس مخصول.مثلا فروشنده به شما جنسی را گرانیتی معرفی می کند در حالی که این سرویس قابلمه فقط روکشی از گرانیت دارد و در واقع این سرویس قابلمه یک سرویس گرانیتی به شمار نمی رود پس در نظر داشته باشید که قیمت ها را فقط بر اساس تعداد پارچه و جنس قضاوت نکنید چرا که کیفیت محصول هم بسیار مهم است.

برای خرید سرویس قابلمه نکات دیگری هم هست که باید بدانید و مراعات کنید که در بیان متنی نمی گنجد و پشنهاد ما به شما قبل از اقدام به خرید سرویس قابلمه کمک گرفتن از مشاوران تلفنی یکی از سایت های معتبر است.

منبع : https://mahbano.net/product/pot-service

ارسال نظر: