کارشناسی ارشد بدون آزمون

کدخبر: 2357718

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون برای داوطلبان مایل به ثبت نام در این دوره بدون آزمون آغاز شد. در واقع، تمامی داوطلبان می توانند در صورت اطلاع از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون اقدامات لازم را برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون آزمون انجام دهند.

نسیم آنلاین :

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون برای داوطلبان مایل به ثبت نام در این دوره بدون آزمون آغاز شد. در واقع، تمامی داوطلبان می توانند در صورت اطلاع از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون اقدامات لازم را برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون آزمون انجام دهند. اما در اینجا این سؤال مطرح می شود که آیا ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی ‌ آزاد برای داوطلبان فراهم است یا خیر؟ از طرفی آیا امکان ادامه تحصیل در دوره های بدون کنکور ارشد دیگر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های غیرانتفاعی، روزانه و یا دانشگاه علمی کاربردی برای افراد وجود دارد یا خیر؟ آیا از شرایط ارشد بدون کنکور با معدل در دانشگاه های روزانه، غیرانتفاعی و یا آزاد اطلاعی دارید؟

در این نوشته، با ذکر اطلاعاتی در رابطه با کارشناسی ارشد بدون آزمون در خدمت شما دوستان و داوطلبان عزیز هستیم و توضیحاتی را در رابطه با این موضوع مهم خدمت شما ارائه می کنیم .

برای آشنایی با زمان و نحوه ثبت نام در ارشد بدون کنکور آزاد و سراسری ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

909907295 2 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( تماس از استان تهران

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

در مورد کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه های روزانه چه می دانید؟

خوشبختانه امکان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون و ادامه تحصیل در این دوره تحصیلی برای داوطلبان فراهم است .

اما به این موضوع دقت لازم را مبذول دارید که این کار به همین راحتی ها هم انجام نمی شود و فرد باید از شرایط لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه روزانه برخوردار باشد .

شرایطی که شامل حال هر فردی نمی شود و تمامی افراد نمی توانند در این دوره بدون کنکور دانشگاه های روزانه شرکت داشته باشند .

اولین شرط این که هر فرد دانشجو بعد از سپری کردن 110 واحد درسی (حدود شش ترم تحصیلی) باید از جهت میانگین در ردیف ده درصد افرادی باشند که در هم ورودی و هم رشته آن ها هستند .

. فرد متقاضی و دانشجو باید دوران کارشناسی خود را تا حداکثر هشت ترم تحصیلی تمام کرده باشد و تحصیلات وی بیشتر از این طول نکشیده باشد .

. دقت داشته باشید که هر فرد دانشجو تنها یک بار می تواند اقدام به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه های روزانه کند .

. اگر فردی جزء ده درصد دانشجویان هم رشته و همین طور هم ورودی خود باشد اما بنا به دلایلی تقاضای تحصیل بدون کنکور ارشد را ندهد و یا در میانه راه انصراف دهد و یا حتی ده درصد ظرفیت رشته مورد نظر نیز کامل نشود دانشگاه می تواند بدون هیچ مانعی برای جایگزینی ده درصد دیگر اقدام کند .

. در صورتی که فرد دانشجویی بنا به دلایلی چند از جمله زایمان و یا بیماری یا مأموریت طول مدت تحصیلش در دانشگاه دو ترم بیشتر شده باشد دانشگاه می تواند برای بررسی شرایط داوطلب اقداماتی را انجام دهد .

. اگر فرد داوطلب رتبه اول تا پانزدهم را در انواع المپیادهای علمی و دانشجویی به دست آورده باشد می تواند درخواست خود را برای پذیرش در ارشد بدون کنکور دانشگاه روزانه به دانشگاه ارائه دهد .

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه روزانه هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا اطلاعاتی در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد دارید؟

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله بهترین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که امکان ثبت نام در دوره های مختلفی از جمله کارشناسی و کاردانی را به صورت بدون کنکور برای داوطلبان و متقاضیان فراهم کرده است .

اما در این میان این سؤال پیش می آید که آیا افراد و دانشجویان می توانند برای پذیرش در کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم که ادامه تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه آزاد در صورت شرکت در آزمون ورودی این دانشگاه امکان پذیر است .

اما برخی از داوطلبان در صورت داشتن شرایطی خاص امکان ثبت نام در دوره ارشد دانشگاه آزاد را به صورت بدون آزمون دارند .

حتماً می پرسید چگونه این امر امکان پذیر است؟! در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که ورود به دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در صورتی امکان پذیر است که فرد جزء استعدادهای درخشان باشد .

در غیراینصورت چنین امکانی برای وی جهت ادامه تحصیل در دوره ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد برای وی وجود ندارد .

درادامه با ذکر شرایط مورد نیاز برای شرکت در دوره ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم .

. اولین مورد مهم این که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با معدل برای هر فرد متقاضی انجام می گیرد .

فی الواقع، فردی می تواند برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در دوره ارشد بدون کنکور اقدام کند که معدل وی در رشته های گروه علوم انسانی بالای 17 و در سایر رشته های تحصیلی 16 باشد .

البته دقت داشته باشید که شما به هیچ وجه نباید جزء دانشجویانی باشید که درس های خود را معادل سازی کرده اند .

این گروه از افراد حتی در صورت داشتن معدل بالاتر از هفده هم امکان ثبت نام در این دوره تحصیلی بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد را ندارند .

. هر کدام از افراد متقاضی ادامه تحصیل در دوره ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط یک بار در هر سال می توانند برای ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد البته در همان رشته مورد نظر خود را دارند

در نتیجه، در زمان ثبت نام در ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به این موضوع مهم و اساسی توجه لازم را مبذول دارید و حواستان به این قضیه باشد .

. در صورتی که در طول دوران تحصیل در مقطع کارشناسی مرخصی گرفته اید و یا حتی ترم تابستانی برداشته اید این مدت جزء ترم های تحصیلی شما منظور نمی شود .

البته به شرطی که فرد دوران کارشناسی خود را در هشت ترم تحصیلی به پایان رسانده باشد و زمان تحصیل وی در این مقطع بیشتر نباشد .

آیا می توان برای ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی آزاد به صورت بدون آزمون اقدام کرد؟

در بخش بالا به این موضوع اشاره کردیم که هر فرد می تواند برای ثبت نام در ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق دوره استعداد درخشان اقداماتی را انجام دهد .

اما شاید این پرسش در ذهن شما دوستان عزیز نیز به وجود آید که آیا امکان ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی آزاد نیز برای من وجود دارد یا نه به طور کل این امر امکان پذیر نیست؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی آزاد به صورت بدون آزمون هستید و می خواهید از این موضوع مطلع شوید که آیا این امر امکان پذیر است یا خیر می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید .

آیا امکان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه پیام نور وجود دارد؟

شاید شما هم به دنبال ادامه تحصیل در دوره ارشد دانشگاه پیام نور باشید اما تمایلی به شرکت در دوره با کنکور این دانشگاه جامع نداشته باشید .

به عبارت دیگر، می خواهید بدانید آیا امکان ادامه تحصیل در دوره ارشد پیام نور به صورت بدون کنکور برای شما فراهم است یا این که نه باید پی درس خواندن و شرکت در کنکور ارشد را به خود بمالید؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که شما دوست عزیز می توانید برای تحصیل در ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور البته به دو روش مختلف اقدام کنید .

اولین روش شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور است. آزمونی که با کسب نمره مورد نیاز در آن می توانید به تحصیل در دوره ارشد بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشغول شوید .

البته به جز این روش در صورتی که در رده دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه هستید و معدل بالایی هم دارید می توانید برای تحصیل در ارشد بدون کنکور استعداد درخشان اقدام فرمایید .

آیا امکان ثبت نام ارشد بدون آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی برای افراد وجود دارد؟

تا اینجا خدمت شما عرض کردیم که هر فرد در صورت داشتن شرایطی می تواند برای ادامه تحصیل در دوره ارشد بدون کنکور در دانشگاه های آزاد، روزانه و حتی آزاد نیز اقدام کند .

اما در اینجا شاید این پرسش به ذهن شما عزیزان نیز خطور کند که آیا می توان در دانشگاه غیرانتفاعی هم به ادامه تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور پرداخت؟

مثلاً این که هر فرد بتواند برای ثبت نام ارشد بدون کنکور با معدل در دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کند .

جواب کاملاً مشخص است و آن چیزی نیست به جز این که این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد جزء استعدادهای درخشان و افراد ممتاز باشد .

در غیراینصورت راهی برای ثبت نام و ادامه تحصیل در ارشد بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی وجود ندارد .

ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی راست یا دورغ؟

دانشگاه علمی کاربردی از آن دست دانشگاه هایی است که طرفداران زیادی در بین افراد دارد .

در این بین افراد زیادی متقاضی ادامه تحصیل در ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستند. آیا این امر امکان پذیر است یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنیم که به هیچ وجه این امر میسر نیست و اصلاً دوره ارشد چه به صورت با کنکور و چه بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی ارائه نمی شود .

جهت اطلاع از رشته های ارشد بدون آزمون استعداد درخشان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

909907295 2 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( تماس از استان تهران

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

.

ارسال نظر: