بهترین و سریع ترین حالت دهنده های مو

کدخبر: 2358798

شما موهایتان را با چه ابزاری حالت می دهید؟ آیا تا کنون به استفاده از اتو مو یا برس حرارتی فکر کرده اید؟ اگر هنوز هم در حال آزمون و خطا برای انتخاب بهترین و سریعترین حالت دهنده های مو هستید، پس با ما همراه باشید! این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است.

نسیم آنلاین : شما موهایتان را با چه ابزاری حالت می دهید؟ آیا تا کنون به استفاده از اتو مو یا برس حرارتی فکر کرده اید؟ اگر هنوز هم در حال آزمون و خطا برای انتخاب بهترین و سریعترین حالت دهنده های مو هستید، پس با ما همراه باشید! این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است.

اتو مو ، حالت دهنده بی رقیب موها

انبر مو که به اتو مو معروف است پرکاربردترین ابزار برای حالت دادن موهای سر است که در آرایشگاه ها یا برای استفاده در منزل به کار می رود. این ابزار انواع مختلفی دارد که برای استفاده درست از آن، بهتر است کارایی هر یک را به خوبی بشناسید.

اتو مو برای افرادی که رسیدگی به موهایشان و حالت دادن به آن حائز اهمیت است، بسیار به صرفه بوده و کمک شایانی به اقتصاد خانواده میکند. زیرا با داشتن این وسیله دیگر نیازی نیست به آرایشگاه بروید. هر حالتی که برای موهایتان متصور باشید با داشتن یک اتو مو ساده امکان پذیر است!

از دیگر مزیت های اتو مو سایز بندی مختلف آن نظیر 5/1سانتی، 3 سانتی و 5 سانتی است، که هریک از آن ها برای موهای با حجم و ضخامت مختلف کاربرد دارد. علاوه بر سایزبندی، اتومو ها از نظر صفحه حرارتی نیز متنوع هستند:

  • اتو مو صفحه سرامیکی : این نوع از اتو مو حرارت را به شکل یکسان در صفحه پخش می کند و به همین علت اصلا مو را نمی سوزاند، و از بهترین انواع اتو مو است.
  • اتو مو صفحه تیتانیومی: تیتانیوم نوعی فلز است که در صفحه اتو مو به کار می رود. مزیت این نوع از انبر مو این است که سریع تر گرم شده بنابراین سریع تر موها را حالت می دهد. اما اگر به طور مداوم از اتو مو استفاده میکنید، این مدل را انتخاب نکنید. زیرا ممکن است به موها آسیب جدی وارد کند.
  • اتو مو صفحه تورمالین: تورمالین ماده ای معدنی است که یک روکش کریستالی روی صفحه حرارتی ایجاد می کند. این وسیله برقی موها را شفاف تر و براق تر نشان می دهد.

ترفند های حالت دهی مو با اتو مو

بهترین روش استفاده از اتومو آن است که موها را دسته بندی کرده، سپس به صورت لایه لایه اتو بزنید، تا موهایتان راحت تر فرم بگیرد. اتوکشی را از لایه های زیرین آغاز کرده و تا لایه های بالایی مو ادامه دهید. اگر دسته موها بزرگ باشد به خوبی حالت نمی گیرد و اگر بیش از حد کوچک باشد، موها آسیب می بینند. البته از آنجا که این دستگاه قابلیت تنظیم دما دارد، به راحتی می توانید بسته به جنس و ضخامت موها آن را تنظیم کنید. برند پرومکس یکی از شرکت های پیش رو در ساخت لوازم الکتریکی بخصوص در صنعت آرایشی است که محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. قیمت این محصولات نیز بسته به کیفیت وکارایی آنها متفاوت است. این برند انواع اتومو ها را نیز به بازار عرضه کرده که هم به صورت حضوری و هم از طریق اینترنتی، از فروشگاه های آرایشی بهداشتی همچون مو تن رو قابل تهیه است.

برس حرارتی ، حالت دهنده همیشه همراه!

با پیشرفته شدن تکنولوژی ابزاری جدید برای حالت دهی و فرم دادن به موها ساخته شد که به واسطه آن میتوان چند کار را همزمان انجام داد. این ابزار برس حرارتی نام دارد، که همزمان هم موها را شانه کرده وهم کار سشوار یا اتو مو را انجام می دهد. برس حرارتی قابلیت تنظیم دما داشته و به واسطه اشعه مادون قرمز گرم می شود و به راحتی موها را حالت می دهد. این برس چند کاره، چند برتری بر اتو مو نیز دارد:

  • برس حرارتی چند کاربرد همزمان دارد: حالت دهی، برس کردن و صاف کردن
  • با برس حرارتی در مدت زمان کوتاه تری می توانید موها را حالت دهید. یعنی بدون صرف زمان و بدون نیاز به تقسیم بندی در سریعترین زمان موهایتان را حالت داده اید.
  • کار کردن با برس حرارتی از کارکردن با اتو مو و سشوار برای یک فرد غیر حرفه ای به مراتب راحت تر است، زیرا درست مثل برس مو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از آنجا که این وسیله حرارت کنترل شده ای دارد به موها آسیب نمی زند و پوست سر را نمی سوزاند.
  • برس حرارتی تفاوت چندانی با برس معمولی موی شما ندارد؛ به همین جهت به راحتی قابل حمل است و همیشه همراهتان خواهد بود.

برای استفاده از این نوع وسیله حالت دهنده مو زحمت چندانی لازم نیست. درست مثل شانه کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین استفاده از آن راحت تر از اتو مو خواهد بود. برس حرارتی پرو مکس یک صاف کننده قوی و باکیفیت است، که با وجود داشتن ضمانت معتبر با خیال راحت میتوانید از آن خرید کرده و مورد استفاده قرار دهید. این محصول یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت آرایش است.

با موس مو فرم موهایتان را همیشگی کنید!

قطعا شما هم در پی راهی برای حفظ حالت موهایتان پس از استفاده از اتومو یا برس حرارتی هستید! موس مو بهترین پیشنهاد برای این مواقع است. موس مو که ترکیبی مشابه ژل مو دارد، به شکل کف از مخزن خارج شده و نسبت به ژل لایه نازک تری روی مو ایجاد میکند. کار این ماده آرایشی حفظ حالت موها، حجم دادن و شفافیت بخشیدن به آن است. برای استفاده از این حالت دهنده حتی می توانید پس از استحمام، زمانی که موها هنوز خیس است نیز اقدام کنید و سپس با سشوار خشک نمایید.

لطفا توجه داشته باشید پیش از مصرف، تیوپ حاوی موس مو را به خوبی تکان داده سپس موها را دسته بندی کنید و موس مو را به هر دسته مو اسپری کرده به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید. یکی از بهترین موس مو ها با خاصیت نرم کنندگی و جلوگیری از وز شدن موها، موس مو تافت است که در دسترس بوده و نسبت به سایر مارک ها قیمت مناسب تری نیز دارد. اگر شما هم موهای مجعد یا فری دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از این موس مو برای حفظ حالت موها استفاده کنید. موس مو ها برای افرادی که موهایی بدون حالت و بیش از اندازه لخت نیز دارند کاربرد دارد. اگر این محصول را پیش از قرار گرفتن در معرض گرما به موها بزنید، امکان ندارد حالت موهایتان، حتی به واسطه عرق کردن به هم بریزد. موس ها به عنوان یک حالت دهنده قوی و رافع آسیب های مو بسیار کاربردی هستند که استفاده از آنها خالی از لطف نیست.

ارسال نظر: