با کیفیت ‌ترین دستگاه‌ تصفیه آب به آبی کدام اند ؟

کدخبر: 2360659

امروزه مارک‌های مختلفی برای انتخاب دستگاه تصفیه آب وجود که در این مطلب قرار است درباره انواع دستگاه های تصفیه آب وبسایت به آبی بپردازیم و یک بررسی کاملی از بهترین مارکت های دستگاه تصفیه آب نیز داشته باشیم.

نسیم آنلاین : امروزه مارک‌های مختلفی برای انتخاب دستگاه تصفیه آب وجود که در این مطلب قرار است درباره انواع دستگاه های تصفیه آب وبسایت به آبی بپردازیم و یک بررسی کاملی از بهترین مارکت های دستگاه تصفیه آب نیز داشته باشیم.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب سی سی کا به آبی دارای فیلتر پلی پروپیلن می‌باشد که این فیلتر کربن فعال گرانول از کربن فعال شده با کارایی بالا تشکیل شده است که به طور موثری باعث کاهش بو بد آب، آلودگی های آلی، کلر، سموم دفع آفات و مواد شیمیایی می‌شود که به طعم و بو کمک می‌کند.

دستگاه تصفیه آب CCK سی سی کا مدل با سیستم تصفیه اسمز معکوس با تکنولوژی RO و مینرال جزو بهترین تصفیه آب های خانگی میباشد.

این دستگاه می‌تواند تقریباً 2000 لیتر در روز را تصفیه کند. تصفیه آب سی سی کا تضمین کیفیت ISO-9001/200/2008 استانداردهای صدور گواهینامه و گواهینامه بین المللی NSF را ارائه داده است و این نوع دستگاه کیفیت بسیار مناسبی را برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب APEC

از مزایای این دستگاه این است که 5 مرحله فیلترینگ دارد، نصب آن آسان است و به گفته بسیاری از افراد طعم آب در آن خوب است. یک مورد منفی این دستگاه این است که فضای زیادی در زیر سینک اشغال می‌کند.

این دستگاه یک گزینه جذاب و وسوسه‌کننده و یک سیستم بسیار کارا است، سیستم فیلترینگ آن برای قرارگیری در زیر سینک طراحی شده است اما می‌توان آن را در زیرزمین یا پارکینگی که نقطه ابتدایی توزیع آب است نیز قرار داد که توزیع آب پاک راحت‌تر انجام شود. این دستگاه در کنار سرب و سایر فلزات سنگین، باکتری و کلر، نزدیک به هزار آلودگی متفاوت ناخواسته دیگر را نیز از آب می‌زداید

سازمان CDC بیان کرده است که هیچ فیلتری نمی‌تواند تمام آلودگی‌ها را از بین ببرد و بسیاری از آن‌ها خاص و ویژه هستند. برای اینکه بدانیم چه آلودگی‌هایی باید برطرف شوند،.

آزمایشگاه‌های معتبر می‌توانند آب چاه‌های خصوصی یا مخازن خصوصی را بررسی کنند اما این کار برای مصرف کنندگانی که آب شهری دریافت می‌کنند راحت‌تر است زیرا در کنار قبض آب یک گزارش اعتماد مشتری نیز به صورت سالانه برای مشتریان ارسال می‌شود.

سیستم این دستگاه دارای 5 مرحله فیلترینگ جداگانه است و بدین ترتیب بیش از 99 درصد آلودگی‌ها را برطرف می‌کند. این دستگاه یک فیلتر رسوب، دو فیلتر کربن، یک فیلتر اسمز معکوس و یک فیلتر فیبر نارگیلی دارد. فیلترها باید در بازه زمانی مشخصی تعویض شوند:

سه فیلتر اول هر 6 تا 12 ماه یکبار و دو فیلتر بعدی هر دو تا 4 سال یکبار.

نصب این دستگاه ساده است و کاربر می‌تواند آن را نصب کند اما ممکن است اگر از قبل سوراخی در سینک یا کانتر برای نصب یک شیر آب جدید وجود نداشته باشد، نیاز به تجهیزات خاصی مطرح شود.

اما با این وجود بسیاری از افراد باور دارند که دستورالعمل‌های نصب دستگاه بسیار واضح هستند و نصب این سیستم نسبتا سریع و آسان است.

دستگاه تصفیه آب Apex

نصب این دستگاه راحت است، ساخت امریکا است و شاید تنها مشکل این باشد که تعویض فیلتر آن کمی سخت است.

فیلتر این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های تصفیه آب و گندزدایی آب، فضای کمتری روی کانتر اشغال می‌کند و با این وجود که آب تصفیه شده ارائه می‌دهد اما هیچ فضایی در زیر سینک لازم ندارد. یک شلنگ کوچک فیلتر را به شیر آب وصل می‌کند و آب را از شیر به فیلتر منتقل می‌کند.

این فیلتر شیرآب مخصوص خود را برای توزیع آب پاک برای نوشیدن یا درست کردن چای یا قهوه دارد. کاربران بسیاری معتقد هستند که نصب این دستگاه بسیار ساده است و اینکه ساخت امریکا است را نکته مثبتی می‌دانند.

سیستم فیلترینگ این دستگاه آلودگی‌هایی مانند کلر، سرب، جیوه و موارد دیگر را حذف می‌کند اما مواد معدنی مفید را باقی می‌گذارد. گفته می‌شود که این دستگاه به عنوان یک منبع آب قلیایی، که برخی معتقدند خواص درمانی دارد، می‌تواند تا 750 گالن آی را قبل از اینکه نیاز به تعویض فیلتر مطرح شود، تصفیه کند. اگر آب قلیایی مطلوب شما نباشد می‌توانید فیلتر دستگاه را با یک فیلتر استاندارد که ph آب را تغییر نمی‌دهد تعویض کنید.

دستگاه تصفیه آب آکواسانا (Aquasana)

این دستگاه برای راه‌اندازی نیازی به برق ندارد و می‌توان یک میلیون گالن آب را با آن تصفیه کرد. در عوض، گران است و نصب آن می‌تواند سخت باشد.

بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب برای استفاده در آشپزخانه طراحی می‌شوند اما اگر آب تامین شده برای مصارف خانگی به قدری نامطلوب باشد که قرار باشد با مسواک زدن دندان‌هایتان احساس کنید دهانتان از قبل کثیف‌تر شده است، یک سیستم تصفیه آب خانگی کامل می‌تواند بهترین گزینه باشد.

به کمک این دستگاه نه تنها تمام شیرآب‌ها آبی پاکیزه و نوشیدنی خواهند داشت بلکه دوش و وان حمام نیز همینطور خواهند بود.

این سیستم آب را فیلتر و مفید می‌کند، فلزات سنگیم، کلر، سموم دفع آفات و آلودگی‌ها را حذف می‌کند و عناصر مفید آب و مواد معدنی مناسب(که طعم خوبی نیز داشته باشند) را در آن باقی می‌گذارد. چندین مشتری که در آب شهری آن‌ها کلر زیادی وجود داشته اشت، مدعی شده‌اند که بو و طعم کلر کاملا از بین رفته است و آب کاملا نرم شده است.

می‌توان از دستگاهی ارزان‌تر که آب را فیلتر کند اما چنین ویژگی‌هایی از آن را تغییر ندهد را نیز استفاده کرد، گزینه‌های فیلترینگ دیگری نیز وجود دارند اما این دستگاه تمام نیازهای شما را باهم برطرف می‌کند. این سیستم برای ده سال و یا برای یک میلیون گالن آب ماندگار است اما فیلترها را باید هر سه ماه یکبار تعویض کرد.

CDC اطلاعات ارزشمندی دارد که به شما درباره انتخاب بهترین نوع فیلتر برای خانه‌تان کمک می‌کند. یک نکته درباره سیستم‌های خانگی کامل وجود دارد: مطابق با CDC ، فیلترینگی که کلر را برطرف کنند ممکن است ریسک رشد میکروب‌ها در تمام لوله‌های خانه شما را افزایش دهد.

دستگاه تصفیه آب آکوا (AQUA)

دستگاه تصفیه آب خانگی ۶ مرحله ای با برند معروف و معتبر آکوا AQUA محصول کشور تایوان با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در فرایند تصفیه آب با استفاده از ممبران RO یا اسمز معکوس می باشد.

این دستگاه دارای استاندارد NSF است و تا 82% از آلودگی‌ها را از بین می‌برد و این مقدار 15 برابر پارچ‌هایی است که آب را فیلتر می‌کنند. این دستگاه 99.1% سرب، 97.2% کروم، 95.2% مس، 93.5% فلوراید، 96.4% رادیوم و 96.6% کلر را از بین می‌برد.

در واقع این دستگاه برای حذف کردن هزار مورد آلودگی که در کمین آب شیر شما هستند طراحی شده است.

مطالعات درباره سموم، هورمون‌ها، میکروپلاستیک‌ها، آلودگی‌های سرطان‌زا و سایر سموم موجود در آب شیر، آب تصفیه شده و حتی آب بطری همچنان ادامه دارد.

آرسنیک، سرب، کلر و مواد دارویی باقیمانده در آب آشامیدنی شهری یافت می‌شوند. دستگاه تصفیه آب آکوا با فیلتر اسمز معکوس برای از بین بردن این آلودگی‌ها و آلودگی‌های دیگری مورد تایید قرار گرفته است.

در این مطلب سعی شد برخی از بهترین دستگاه های تصفیه آب را بررسی کنیم و مزایای آن را به شما در میان بگذاریم. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید به شما پیشنهاد میکنم که به به وبسایت به آبی سری بزنید و از تنوع فراوان محصولات این شرکت لذت ببرید.

منبع:

https://behabi.ir/product-category/ دستگاه-تصفیه-آب-خانگی /

ارسال نظر: