بهترین شرکت در زمینه فروش دوربین مدار بسته

کدخبر: 2363272

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته برای نظارت و حراست بسیاری از مکان های مهم عمومی و خصوصی که این مکانها می تواند از نوع بسته یا باز باشد بکار گرفته می شود. در ادامه برای اینکه خریدی موفق و رضایت بخش از تجهیزات مدار بسته داشته باشیم لازم است که نکاتی را قبل از خرید رعایت کنیم که این موارد مهم عبارتند از

نسیم آنلاین :

بهترین شرکت در زمینه دوربین های مداربسته کدام است ؟

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته برای نظارت و حراست بسیاری از مکان های مهم عمومی و خصوصی که این مکانها می تواند از نوع بسته یا باز باشد بکار گرفته می شود. در ادامه برای اینکه خریدی موفق و رضایت بخش از تجهیزات مدار بسته داشته باشیم لازم است که نکاتی را قبل از خرید رعایت کنیم که این موارد مهم عبارتند از

- دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته یکی از کاربردی ترین روش های موجود جهت نظارت و ایجاد امنیت در مکانهایی با امنیت بالا می باشد، برای داشتن یک انتخاب درست تا بتوانیم بهترین خروجی را از یک سیستم امنیتی کاربردی داشته باشیم باید تمام جوانب موجود را در انتخاب شرکت دوربین های مدار بسته را مد نظر قرار دهیم .داشتن تجربه کافی در زمینه فروش و نصب دوربین های مداربسته، ارائه ضمانت نامه های معتبر و پشتیبانی بجا و کامل از خصوصیاتی است که یک شرکت معتبر به دارا بودن آن می باشد.یکی از مهمترین بخش های فروش اطمینان از کیفیت محصول می باشد که فروشندگان معتبر در این زمینه با نظارت کامل بر پروسه ی واردات، مونتاژ و کارشناسی از محل، نیازسنجی، تا نصب و پشتیبانی و ارائه ضمانت نامه ی تخصصی اطمینان کامل را برای مشتریان خود فراهم می نماید.

- فروش دوربین مدار بسته

بهتر است دوربین مداربسته و دیگر سیستمهای نظارتی /حفاظتی خود را از فروشگاه ها و شرکتهایی تهیه کرد که در مرحله اول دارای سابقه درخشان کاری باشند و در مرحله دوم که بسیار هم مهم میباشد دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته باشند. وجود این دو قابلیت در کنار هم باعث می شود که شرکت ارائه دهنده این تجهیزان نظارتی در مرحله اول محصولاتی را به مشتریان عرضه کند که دارای کیفیت های لازم بمنظور رفع نیاز مشتریان را بخوبی بر آورده کند و سپس این کالا با قیمتی مناسب بهمراه ضمانت و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته معتبر به مشتریان عرضه می شود جهت مشاهده محصولات میتوانید به آدرس (amniatcctv.com) مراجعه نمایید. که در صورتیکه این دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات نظارتی از یک مکان نامعتیر خریداری شود می تواند در یکی از مواردی را که گفته شد ، مشکلاتی را برای مشتریان بهمراه آورد . پس بنابراین طبق گفته های اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به مشتریان تأکید می شود سیستم های نظارتی / حفاظتی خود را حتماً از یک دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای رزومه درخشان هستند خریداری کنند تا از ایجاد مشکلات برای آنها جلوگیری بعمل آید. مشکلی از سوی شرکت گریبان گیر مشتری شد بتوان آنرا از طریق اتحادیه پیگیر کرد.

شرکت الکامپ یکی از وارد کنندگان دوربین های مدار بسته با برندهای PElCOTECH , UNIMO , SIEMSNCE با توجه به اینکه خود بطور مستقیم وارد کننده این دوربین هی مداربسته و قطعات جانبی بوده توانسته نیازهای مشتری را با بهترین کیفیت موجود ، ارائه قیمت رقابتی وخدمات پس از فروش طولانی مدت توانسته نیازهای مشتریان را در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات مطابق به نیازهای مختلف در قالب پکیج های ارائه شده برآورده کند . که در ادامه به بررسی دوربین های ارائه شده می پردازیم :

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH

این دوربین های مداربسته بهترین دوربین های ارائه شده از سوی شرکت الکامپ می باشد که دارای بالاترین کیفیت تصویر می باشد که دلیل آن استفاده از حسگر و چیپست ساخت شرکت SONY در قلب آن می باشد و برای همین مورد شرکت الکامپ در حدود 90 درصد از پروژه هایی که برای مشتریان خود انجام داده است از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH بخاطر کیفیت فوق العاده ای که دارد استفاده کرده است. که تا کنون همه مشتریانی که از دوربین هی مداربسته برند PELCOTECH در سیستم نظارتی خود استفاده کرده اند رضایت کامل خود را از کیفیت تصویر و عملکرد دستگاه اعلام کرده اند

شرکت الکامپ همواره بفکر رفاه حال مشتریان خود بوده و این برند از دوربین های مداربسته را با گارانتی 5 ساله تحت پوشش قرار داده که تا الآن هیچ شرکتی چنین ضمانت معتبر و طولانی مدتی را برای دوربین های مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مدار بسته برند UNIMO

دوربین های مداربسته برند UNIMO دومین برند با کیفیت و معتبری می باشد که از سوی شرکت الکامپ به کاربران ارائه می شود که دارای کیفیت تصویر خوب و قیمت ارازنتری نسبت به دوربین های مداربسته برند PELCOTECH می باشد که برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال دوربین مداربسته ای هستند که در کنار کیفیت تصویر خوب ، دارای قیمت مناسب باشد ؛ دوربین های مداربسته برند UNIMO می تواند یک انتخاب ایده آل برای این دسته از کاربران باشد.

این دوربین های مداربسته بصورت تکی و پکیج از سوی شرکت الکامپ به کاربران گرامی عرضه می شود که پکیج های که شرکت الکامپ با برند UNIMO به مشتریان عرضه می کند بخاطر خصوصیاتی که گفته شد ، پکیج اقتصادی نام دارد.

شرکت الکامپ همواره بفکر مشتریان خویش بوده و این دوربین های مداربسته را با 2 سال ضمانت بی قید و شرط به مشتریان عرضه کرده است.

دوربین های مدار بسته SIEMENCE

دوربین های مداربسته برند SIEMENCE آخرین و ارزانترین دوربین مداربسته ای می باشد که از سوی شرکت الکامپ به مشتریان گرامی عرضه می شود. این دوربین های مداربسته از قیمت ارزانتر و از لحاظ کیفیت تصویر پایین تر از برندهای PELCOTECH , UNIMO می باشد که دلیل آن بخاطر آنالوگ بودن این دوربین های مداربسته می باشد. که همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ از قدیمی ترنی نوع در خانواده دوربین های مداربسته هستند و برای همین مورد دارای کیفیت تصویر و امکانات پایین تری نسبت به نوع AHD و تحت شبکه ( IP ) می باشند.

با این وجود این دوربین های مداربسته از نظر کیفیت تصویر و امکانات در حد متوسط و قابل قبولی است که شرکت الکامپ به مشتریان ارائه می دهد و پکیج این برند از دوربین های مداربسته با نام پکیج ویژه از سوی شرکت الکامپ عرضه می شود.شرکت الکامپ پشتوانه ی خوبی برای این دوربین های مداربسته در نظر گرفته و پکیج های این برند را با یکسال ضمانت بی قید و شرط به مشتریان عرضه می نماید

مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دوربین مدار بسته می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ به نشانی amniatcctv.com اطلاعات لازم را در زمینه قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته و دیگر سیستمهای حفاظتی بدست آورند و یا می توانند با شماره 02188552766 بصورت مستقیم با کارشناسان شرکت الکامپ تماس گرفته و آنها راهنمای های لازم را در این زمینه انجام دهند.

منبع: فروشگاه آنلاین دوربین مدار بسته الکامپ

ارسال نظر: