بررسی برج ها و آپارتمان ها در چیتگر و اطلاعات تکمیلی قرارداد

کدخبر: 2363818

ساخت و ساز در منطقه ۲8۲ تهران در سال هایی که تعاونی ها مشغول ساخت و ساز در این منطقه بودند، چندان مورد توجه نبود اما در سال های اخیر با توجه به آب و هوای خوب منطقه 22 و افتتاح اتوبان ها و بزرگراه ها و مسیر هایی که این منطقه را به مرکز شهر متصل می‌ کند، موجب شده تا بسیاری از سازندگان که در قبل تمایل چندانی به ساخت و ساز در این منطقه نداشتند،

نسیم آنلاین : ساخت و ساز در منطقه ۲8۲ تهران در سال هایی که تعاونی ها مشغول ساخت و ساز در این منطقه بودند، چندان مورد توجه نبود اما در سال های اخیر با توجه به آب و هوای خوب منطقه 22 و افتتاح اتوبان ها و بزرگراه ها و مسیر هایی که این منطقه را به مرکز شهر متصل می‌ کند، موجب شده تا بسیاری از سازندگان که در قبل تمایل چندانی به ساخت و ساز در این منطقه نداشتند، به ساخت و ساز در این منطقه روی بیاورند. با کمک بسیاری از مجموعه های موفق و پیشرو در پیش فروش و پیش خرید برج ها و آپارتمان های منطقه ۲۲ و چیتگر که سابقه ای طولانی و تجربه بسیار در انجام معاملات را دارند شما می توانید در انجام یک معامله ای پر سود قدم موثری را بردارید.

نحوه خرید و معامله در منطقه 22 تهران

شما باید برای انجام هر نوع معامله و خرید ملک در منطقه 22 چیتگر به کارشناسان زبده و آگاه به بازار مراجعه فرمایید و با کسب اطلاعات از مشاوران و ارزیابی این اطلاعات به یک جواب منطقی برسید، پس از تصمیم گیری نهایی برای خرید یا فروش و انجام هرگونه معامله و قراردادی که با طرف دوم معامله می ‌بندید باید بند های مناسبی برای قرارداد تعیین کنید و قبل از امضای نهایی، متن کامل قرارداد و اطلاعات تکمیلی آن را مطالعه و در اختیار مشاوران یا دوستان خود قرار دهید تا به اطمینان کامل برسید. براساس تجربه ما در خرید و فروش ملک های منطقه 22 چیتگر املاک آنلاین دیار ۲۲ گزینه مناسبی برای محول کردن امور قرارداد میباشد که از طریق این لینک میتوانید واردش شوید.

ذکر این نکته قابل توجه است که منطقه ۲۲ چیتگر دارای انواع سازه های آپارتمانی و برج می باشند، البته نکته ‌ای که در خرید این آپارتمان و برج ها وجود دارد این است که قیمت انواع سازه در این منطقه از رنج های متفاوتی برخوردارند و دلیل آن هم موقعیت سازه و قرار گیری آن در کنار اتوبان ها یا بزرگراه ها، داشتن ویوی مناسب و نزدیکی یا دور بودن از دریاچه چیتگر است که می تواند تاثیر عمده ای در قیمت آپارتمان و برج های منطقه ۲۲ و چیتگر داشته باشد؛ بنابراین هنگامی که شما می خواهید معامله ‌ای در این منطقه صورت دهید نیاز به یک منبع مورد اعتماد و آگاه دارید تا شما را برای انجام معامله ای منطقی و پر سود کمک کند. شما باید سعی کنید تا با شناسایی انواع سازه ها، آپارتمان ها و برج های منطقه چیتگر و یافتن اطلاعات درست، اقدام مناسبی برای داشتن یک معامله ی پر سود و منطقی داشته باشید.

شناسایی بخش ‌های مختلف چیتگر

منطقه چیتگر و در واقع همان شهرک چیتگر یک منطقه ممتاز در تهران است که گل سر سبد منطقه ۲۲ تهران نیز محسوب می شود و تمامی پروژه های لاکچری و بزرگ در این منطقه صورت می گیرد. منطقه چیتگر به سه بخش a b c تقسیم می ‌شود و در بخش a که در جنوب شرقی آن قرار دارد و همچنین به اتوبان حکیم دسترسی راحتی دارد و فاصله آن تا دریاچه چیتگر چندان زیاد نیست؛ برج های مختلفی ساخته شده است که فول امکانات هستند و از قیمت بالایی برخوردارند. در بخش b که در شمال منطقه چیتگر بوده و یک منطقه نوساز است، بیشتر سازندگان، هم اکنون به خرید ملک در آن روی آورده اند. در بخش c که عموماً در آن خانه های تعاونی قرار گرفته، سازه هایی با قیمتی مقرون به صرفه و منطقی وجود دارد.

قوانین پیش فروش املاک

پیش فروش املاک در منطقه ۲۲ تهران به دو صورت پیش فروش املاک شخصی ساز و پیش فروش املاک تعاونی ساز تقسیم بندی می شود، در پیش فروش املاک به صورت تعاونی ساز به صورت عمده، تعاونی مبالغی را از خریداران که به پیش خرید سازه اقدام کرده‌ اند دریافت می کند سپس باقی مبلغ را به صورت اقساط ماهانه دریافت می کند. در پیش فروش املاک به صورت شخصی ساز معمولاً نظر فروشنده تاثیر گذار است اما اکثر قراردادهایی هم که فروشندگان سازه ها برای پیش فروش آپارتمان ها یا سایر سازهای خود تعیین می کنند همان طور است که در بالا توضیح دادیم و فقط در نحوه ی پرداخت اقساط و طول مدت تفاوت دارند.

ارسال نظر: