معرفی دو سریال تلویزیونی جدید که از امشب پخش می‌شوند

کدخبر: 2364302

شبکه‌های یک و دو سیما از امشب پخش سریال‌هایی به کارگردانی احمد معظمی و محمدرضا خردمندان را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

همزمان با فصل پاییز هر سال رسانه ملی برای مخاطبان تدارک ویژه‌ای دارد. بعد از اتمام سریال «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل، «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ، شاهد پخش سه سریال جدید خواهیم بود.

از امشب دو سریال «خانه امن» و «از سرنوشت» به ترتیب از شبکه یک و دو سیما پخش می شوند. سریال «صفر بیست و یک» هم از پنج آبان روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» روایتی جذاب و پر هیجان از یک پرونده جاسوسی - امنیتی است. خانه امن به نویسندگی حسین تراب نژاد است و پس از سارق روح و ترور خاموش، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه، با موضوعات خاص و هیجان انگیز امنیتی است.

این سریال در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول مرکز سیما فیلم و از لوکیشن‌های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی بازیگران اصلی این سریال هستند که از ۱۰ آبان (امشب) روی آنتن شبکه یک می‌رود.

فصل سوم سریال «از سرنوشت» هم به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

«از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده؛ این سریال به اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند.

حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سریال است و امین بانی هم تیتراژ پایانی را می‌خواند.

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: