هرآنچه از بوتاکس و لیفت ابرو باید بدانید !

کدخبر: 2364915

نشانه های پیری موضوعی ناراحت کننده برای افراد از جمله بانوان است؛ اما خوشبختانه برای رفع این نشانه ها و جوان ماندن راه های درمانی زیادی وجود دارد که مهم ترین و معروف ترین آن ها بوتاکس و لیفت ابرو است. تزریق بوتاکس در کوتاه ترین زمان تغییرات مثبتی را در ظاهر افراد ایجاد می کند اما آیا این روش درمان معایبی نیز دارد؟ این همه محبوبیت برای روش درمانی ساده بوتاکس و همچنین لیفت ابرو درست است؟

نسیم آنلاین : نشانه های پیری موضوعی ناراحت کننده برای افراد از جمله بانوان است؛ اما خوشبختانه برای رفع این نشانه ها و جوان ماندن راه های درمانی زیادی وجود دارد که مهم ترین و معروف ترین آن ها بوتاکس و لیفت ابرو است. تزریق بوتاکس در کوتاه ترین زمان تغییرات مثبتی را در ظاهر افراد ایجاد می کند اما آیا این روش درمان معایبی نیز دارد؟ این همه محبوبیت برای روش درمانی ساده بوتاکس و همچنین لیفت ابرو درست است؟

اگر شما نیز قصد دارید از خدمات لیفت ابرو و بوتاکس بهره مند شوید، پیشنهاد می دهیم برای دریافت نتیجه دلخواه، قبل از هر اقدامی به طور کامل با این روش درمان محبوب آشنا شوید. در این مطلب اطلاعات کاملی از لیفت ابرو و بوتاکس در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. از این رو توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

بوتاکس و لیفت ابرو چیست ؟

ماده ای که در بوتاکس سبب زیبایی و ناپدید شدن چین و چروک های آزاردهنده است، در واقع بوتلین سمی است که این بار در دُز مشخص، همچنین در راستای درمان به کار گرفته می شود. پزشکان جهت بالا بردن و لیفت ابرو، بوتاکس را در قسمت انتهایی ابرو تزریق می کنند؛ همچنین برای از بین رفتن چین و چروک بین ابرو ها آن را درست در بین ابرو ها و روی بافت های فرسوده تزریق خواهند کرد.

تزریق بوتاکس و لیفت ابرو سبب شل شدن عضلات زیرین شده که نتیجه آن صاف شدن سطح خارجی پوست است. بوتاکس در کنار لیفت ابرو به لایه زیرین پوست نفوذ کرده و با منقبض و منبسط کردن بافت های فرسوده، ماهیچه ها را آرام کرده و سبب از بین رفتن چین و چروک ها و بالا کشیدن ابروها می شود. بدین ترتیب در نهایت ابروها بالا رفته و چشم های زیبا شما مجدد نمایان می شود.

پزشکان بسته به سن و میزان افتادگی همچنین چروک افراد، تزریق را در راستای بالا کشیدن ابروها و از بین بردن چین و چروک ها انجام می دهند. امروزه شاهد آن هستیم که افراد زیادی خطوط اخم بین ابروهای خود را که به آن ها گلابلا نیز گفته می شود، بدون جراحی و در زمان بسیار کم برطرف می کنند.

بوتاکس و لیفت ابرو مناسب چه افرادی است؟

بوتاکس یک روش غیر جراحی و ساده است که زیان خاص و خطرناکی را نیز دربر ندارد؛ از این رو تمام مردان و زنان بالای 18 سال بدون هیچ نگرانی امکان استفاده از این تزریق را برای زیبا تر شدن و پیدا بودن چشم ها، دارند.

عموما افرادی که دچار افتادگی پوست شده اند، راه های زیادی را برای از بین بردن این افتادگی انجام داده اند اما در نهایت نتیجه مفیدی از عملشان حاصل نشده است. این افراد برای رفع افتادگی پوست خود بدون هیچ نگرانی و با خیالی آسوده امکان استفاده از بوتاکس و لیفت ابرو را برای نمایان شدن بهتر چشمان خود و جوانی هر چه بیشتر دارند. چرا که بوتاکس افتادگی قابل توجهی را از سطح پوست برطرف کرده و سبب اصلاح عضلات می شود.

اگر نگرانی بابت انجام لیفت ابرو و بوتاکس دارید، بهتر است بگوییم که پزشکان قبل از انجام هر گونه اقدام برای زیبایی مشاوره های لازم و تخصصی را به شما داده و مشکلات پوستی شما را به خوبی بررسی می کنند که این عمل آن ها سبب دریافت بهترین نتیجه برای شما خواهد شد.

لازم به ذکر است بگوییم که اگر شما باردار هستید یا آن که در حال حاضر به کودک خود شیر می دهید، بهتر است تا زمانی که به وضعیت عادی بازنگشته اید از انجام بوتاکس خودداری کنید.

تاثیر لیفت ابرو و بوتاکس چه زمانی نمایان می شود؟

نتیجه بوتاکس و لیفت ابرو در کمترین مدت زمان نمایان می شود. این نتیجه ممکن است از دقایقی بعد تزریق تا نهایتا یک هفته نمایان شود. اما موضوعی که قبل از تزریق اهمیت دارد مانند خودرن داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شود، باید به طور کامل قطع شود. این دستورات، قبل از انجام هرگونه تزریق طی مشاوره ای توسط پزشک در اختیار شما قرار می گیرد.

مزایای لیفت ابرو و بوتاکس چیست؟

مزایای بسیار بوتاکس و لیفت ابرو سبب محبوبیت هر چه بیشتر این روش زیبایی شده است. به گونه که روش ذکر شده نه تنها برای بیماران بسیار لذت بخش است، بلکه از لحاظ نتیجه، مزایا و کمترین عوارض مورد تایید پزشکان نیز قرار گرفته است. مزایای این روش به شرح زیر است:

  • بعد از بوتاکس برخلاف روش های جراحی بالاکشیدن ابرو و از بین بردن چین و چروک ها، فرد امکان آن را دارد که به سرعت به زندگی عادی خود بازگردد؛
  • بوتاکس و لیفت ابرو حالت تهاجمی کمتری نسبت به جراحی داردکه این موضوع سبب تغییر مثبت و نامحسوس ابرو ها می شود؛
  • ماندگاری این روش به مدت 6 ماه طول می کشد؛
  • تغییر نامحسوس و ظریف ابرو ها ؛
  • با آن که بوتاکس درد کمی در حین تزریق دارد، اما برای رفاه بیشتر حال افراد، از دارو های بی حسی استفاده می شود؛ از این رو در حین تزریق بیمار هیچ گونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد.

عوارض جانبی و احتمالی

از بوتاکس و لیفت ابرو به عنوان روش درمانی بی خطر یاد می شود، اما با این حال عوارض احتمالی در این روش وجود دارد که عموما آن ها بی خطر و کاملا سطحی هستند؛ از این رو دانستن این نشانه ها به آرامش خاطر شما کمک شایانی می کند. این عوارض به شرح زیر است:

  • سردرد
  • درد
  • بی حسی

عوارض نادر و البته جدی نیز در این روش وجود دارد که درصورت مشاهده آن ها باید فورا به پزشک مراجعه کنید. گرچه این عوارض بسیار نادرهستند اما گفتن آن ها امری واجب است؛ این عوارض شامل موارد زیر هستند:

  • تغییر کردن گفتار
  • مشکلات احتمالی تنفسی
  • احتمال افتادگی ابرو یا پلک ها
  • تغییر منفی در خوردن و بلعیدن

برای جلوگیری از این عوارض پیشنهاد می دهیم حتما به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و به هیچ عنوان بوتاکس را آنلاین تهیه نکنید و از بهترین مارک بوتاکس استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که خواندید در این مطلب اطلاعات کارآمد و مفیدی در رابطه با بوتاکس و لیفت ابرو به شما عزیزان ارائه دادیم. طبق گفته های این مطلب، امکان آن را دارید که با دیدی بهتر و خاطری آسوده تر بوتاکس و همچنین لیفت ابرو خود را انجام دهید.

همانطور که در این مطلب گفتیم، بوتاکس تشکیل شده از بوتولین است که سبب از بین رفتن چین و چروک و بالا رفتن ابرو ها می شود. این روش آسان در بیشتر موارد هیچ گونه عوارضی ندارد از این رو برای تمام افراد بالای 18 سال قابل استفاده است.

پزشکان قبل از انجام هرگونه تزریقی ابتدا به شما مشاوره داده و میزان دُز لازم و نیاز شما را بررسی می کنند که این موضوع سبب نمایان شدن بهترین نتیجه برای شما خواهد بود.

تاثیر بوتاکس و لیفت ابرو در کمترین زمان مشخص شده و به مدت 6 ماه دوام دارد؛ از این رو بهتر است طبق نظر پزشکان برای تمدید آن اقدام کنید. فراموش نکنید که اگر تمدید و تزریق بوتاکس زیرنظر پزشکان مجرب انجام نشود، ممکن است به مرور زمان سبب افتادگی و چروک بیشتر پوست شما شود. بدین ترتیب برای نمایان شدن هرچه بهتر چشم های خود آن هم به ساده ترین روش، بهترین مرکز و پرشکان را انتخاب کنید.

ارسال نظر: