نرخ مصوب مرغ اعلام شد

کدخبر: 2365002

معاون دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

سعید صارمی اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده و در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تعیین قیمت با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و انجمن‌های تخصصی مرتبط با این حوزه، در ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: تمامی عرضه کنندگان این کالا باید قیمت مصوب تنظیم بازار را رعایت نمایند و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلف صنفی موارد به مراجع رسیدگی‌کننده همچون تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

صارمی اعلام کرد: در همین راستا دستورالعمل رعایت قیمت و طرح برخورد با متخلفان و گرانفروشی این کالا از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تهیه و به سازمان‌های صمت استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص تخصیص و تأمین ارز مورد نیاز برای واردات نهاده‌های دامی در این بخش دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و امیدواریم روند تولید و تنظیم قیمت این کالا در بازار شکل منطقی بگیرد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: