فرصت‌های شغلی در رشته حقوق؛ آزمون وکالت پایان راه نیست!

کدخبر: 2365327

طیف گسترده‌ای از مشاغل برای دانش‌آموختگان حقوق (و رشته‌های مرتبط) وجود دارد. بخشی از این افراد از طریق جذب و پذیرش در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری جذب این حرفه‌ها می‌گردند. با توجه به درصد بسیار پایین و شرایط سخت پذیرش در این آزمون‌ها بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق  دچار سرخوردگی و شکست شده‌اند. لیکن آزمون وکالت پایان راه نیست!

نسیم آنلاین : طیف گسترده‌ای از مشاغل برای دانش‌آموختگان حقوق (و رشته‌های مرتبط) وجود دارد. بخشی از این افراد از طریق جذب و پذیرش در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری جذب این حرفه‌ها می‌گردند. با توجه به درصد بسیار پایین و شرایط سخت پذیرش در این آزمون‌ها بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق دچار سرخوردگی و شکست شده‌اند. لیکن آزمون وکالت پایان راه نیست!

پیشنهاد ویژه برای حقوقی‌ها:

بسیاری از امور حقوقی هستند که در دانشگاه تدریس نمی‌شوند و زمینه کاری آن نیز در انحصار دارندگان پرونده وکالت نمی‌باشد و دارای بازار بسیار خوب و پردرآمدی است. مسائل مربوط به حقوق کار و تأمین اجتماعی، دادرسی مالیاتی، داوری حقوقی، تنظیم قراردادها و اسناد تجاری، تعیین تکلیف اراضی فاقد سند، امور حسبی و انحصار وراثت، ثبت شرکت‌ها، مالکیت فکری، مدیریت ادعا در قراردادهای پیمانکاری، احکام معاملات املاک و مستغلات، لایحه نویسی قضایی، مشاوره حقوقی مهاجرت و ... ازجمله موارد پرکاربرد حقوقی می‌باشند که می‌تواند توسط مشاور حقوقی انجام گیرد.

اهمیت مشاورحقوقی:

مشاور حقوقی موضوعی تخصصی است که برای هر فرد حقیقی یا شرکت یا سازمان خصوصی و دولتی از الزامات ضروری است چراکه می‌تواند از ایجاد ضررهای مالی و زمانی یا مشکلات در محاکم قضایی و تضییع حقی جلوگیری نماید. تصمیمات مدیران مسئولیت‌های کیفری، حقوقی، جزایی و انتظامی را به دنبال دارد. وکلا برای این موارد هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند و خیلی از افراد همکاری با کارشناسان تخصصی و مشاوران حقوقی را ترجیح می‌دهند.

بازار کار مشاورحقوقی:

مدیران حرفه‌ای حتماً در تنظیم آیین‌نامه‌ها، انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی، رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و دعاوی اداری و استخدامی، شرکت در جلسات دادرسی و دفاع از سازمان، ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان، انجام امور حقوقی مرتبط به مناقصه و مزایده و ... از مشاور حقوقی بهره می‌گیرند. بنابراین بازار کار مشاورحقوقی از تنوع و درآمد بالایی برخوردار است.

راه ورود موفق به امر مشاورحقوقی

کارفرمایان و افراد حقیقی به مشاورانی اعتماد و مراجعه می‌کنند که از دانش و تخصص لازم برخوردار باشند و کسب این مهارت قطعاً با سرمایه‌گذاری در دوره‌های آموزشی تخصصی به دست می‌آید.

در دوره‌های مشاور حقوقی سعی می‌شود که افراد با آموزش‌های کاربردی متناسب با نیاز بازار کار مهارت، دانش و تخصص لازم را جهت ورود موفق به حرفه مشاور حقوقی به دست آورند.

MBA و DBA مشاور حقوقی

دوره‌های MBA و DBA مشاور حقوقی صرفاً و به‌صورت انحصاری در مراکز آموزش عالی زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌گردد و مخاطب آن فارغ‌التحصیلان کلیه گرایش‌های رشته حقوق ( و رشته‌های مرتبط) مانند فقه و حقوق اسلامی و فعالان دفاتر حقوقی با سوابق کاری مرتبط، وکلا و مشاوران حقوقی می‌باشد.

معرفی مجری رسمی دوره

مؤسسه آموزش عالی آزاد دانش‌پژوهان به‌عنوان مرکز معتبر مجری دوره‌های MBA و DBA مشاور حقوقی بوده و دوره‌های مذکور را با سرفصل‌های کاملاً شخصی‌سازی‌شده و تألیفی و با همکاری قضات باتجربه، وکلای باسابقه و اساتید دانشگاه برگزار می‌نماید.

ارتباط با دفتر ثبت‌نام:

متقاضیان و داوطلبان واجد شرایط شرکت در دوره‌های MBA و DBA مشاور حقوقی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان کد A را به شماره 30006018 ارسال نمایند یا روی لینک زیر کلیک نمایید

ارسال نظر: