واکنش امام جمعه بندرعباس به تخریب سرپناه یک زن

کدخبر: 2365835

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیانیه‌ای با محکومیت تخریب آلونک یک شهروند بندرعباسی آورده است: پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیانیه‌ای با محکومیت تخریب آلونک یک شهروند بندرعباسی آورده است: پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

در حادثه غم‌انگیزی که در تخریب آلونک یک خانم سرپرست خانواده در استان هرمزگان اتفاق افتاد و انعکاس آن در فضای مجازی منجر به سوء استفاده معاندین در رسانه‌های بیگانه شد، موجبات تألم و تأثر اینجانب و مردم شریف گردید.

این حادثه باید زنگ خطر و هشداری برای مسؤولان در نحوه مواجهه با چنین پدیده‌هایی باشد. نوع برخورد و تدبیر مدبرانه در مدیریت این حوادث بر فرض که اقداماتی غیرقانونی هم صورت گرفته باشد امری است که با عقل و خرد منطبق است.

اینجانب ضمن تاکید بر قانون‌مداری و اظهار همدردی با این خانواده بر رسیدگی فوری به مشکل آنان و نظائر آن در استان توصیه می‌کنم و با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: