یک کفش پاشنه بلند خوب چه ویژگی هایی دارد و از کجا تهیه کنیم ؟

کدخبر: 2366170

شاید شما ها نیز این صحنه هارا دیده اید که همه خانم ها قبل از شروع مراسم و تا وسط های مراسم کفش های پاشنه بلندشان را میپوشند اما بعد از وسط های مراسم دیگه پابرهنه میمونند اگر شما نمیخواهید این حالت برای شما رخ دهد با ما در این مقاله همراه باشید .

شاید شما ها نیز این صحنه هارا دیده اید که همه خانم ها قبل از شروع مراسم و تا وسط های مراسم کفش های پاشنه بلندشان را میپوشند اما بعد از وسط های مراسم دیگه پابرهنه میمونند اگر شما نمیخواهید این حالت برای شما رخ دهد با ما در این مقاله همراه باشید .

روش های مختلف انتخاب کفش مناسب برای پای شما

1 - از اندازه بودن سایز کفش با پای خودتان اطمینان حاصل کنید

این روز های بعضی از فروشنده ها میگویند در مغازه کفشی که اندازه پای شما است اما کمی تنگ است بعدا باز میشود اما یادتان باشد کفشی را انتخاب بکنید که بعد از پوشیدن به پا به پای شما اسیبی نزند و پای شما را اذیت نکند این نکته مهم حتما یادتان باشد بخصوص در کفش های پاشنه بلند حتما مناسب پای خودتان کفش دلخواهتان را انتخاب نمایید.

2 - کفش هایی را انتخاب نمایید که بندهایش به دور ساق پایتان پیچ بخورد و محافظ پا یا به نوعی تکیه گاهی باشد برای پایتان .

3 - حتما از برند های معتبر این سبک از کفش های پاشنه بلند را خریداری نمایید . خیلی مهم است این نوع کفش ها حتما از برند های معتبر باشد.

اگر کیفیت کفش خوب باشد مطمئنا شما را از دردهای کمر درد خلاص خواهد کرد، همچنین اگر کفش های پاشنه بلند از کیفیت خوبی برخوردار نباشند ممکن از دچار پیچ خوردگی حین مراسم یا راه رفتن شوید که برای سلامتی پای شما خطرناک است . پی حتما در حین خرید به کیفیت کفش دقت نمایید.

4 - نزارید پای شما داخل کفش عرق بکند

اگر میخواهید پای شما در طول مدت استفاده عرض نکند داخل کفش پودر تالک بپاشید این کار از گرم شدن پای شما جلوگیری میکند .

5 - استفاده از نیم کفی های ارتوپدی

اگر میخواهید پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای شما راحت تر باشد حتما از نیم کفی های ارتوپدی برای اینکار استفاده بکنید برای راحتی پاهای شما بسیار کاربرد دارد که از لیز خوردن پاهای شما نیز جلوگیری میکنند .

6 - قبله خرید هر گونه کفش پاشنه بلند کمی با آنها در داخل مغازه راه بروید .

معمولا بعضی از فروشنده ها بیشتر درباره اینکه این کفش برای پای شما خوب است اسرار دارند اما شما تعارفی نداشته باشید حداقل چند دقیقه در داخل مغازه با کفش ها راه بروید تا ببینید این کفش ها برای پای شما مناسب است یا نه، یادتان باشد سلامتی پای شما مهم تر از ظاهر کفش است.

7 - به جنس کفش پاشنه بلند اهمیت دهید

معمولا جنس های چرم و جیر از جنس ورنی راحتی خوبی دارند ، بنابراین زیاد دنبال کفش ورنی پاشنه بلند نباشید . سعی بکنید قبل از تست کفش از صاحب مغازه جنس کفش را سوال بکنید

حالا از کجا بخریم؟

برای خرید انواع کفش های زنانه و مردانه در طرح ها و تنوع مختلف میتوانید از فروشگاه اینترنتی بارادلدر کمک بخواهید . در این فروشگاه بیش از صد ها نوع کفش زنانه و مردانه وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، جالب است بدانید قبل از اینکه کفش را برای شما ارسال نمایند یک تیم فنی نیز دارند که کفش ها را از نظر کیفیت و سلامت بررسی و چک میکنند در صورتیکه مشکلی ببینند سریع به تولید کننده ارسال کرده و کفش سالم را دوباره برایتان ارسال میکنند.

انواع کفش های پاشنه بلند را میتوانیم در این 3 نوع تقسیم بندی بکنیم

1 . کفش پاشنه بلند نازک و باریک

2 . کفش پاشنه بلند چهارگوش

3 . کفش پاشنه بلند یک سره

حالا میریم به سراغ مزایا و مزیت ای هر کدام از سه نوع کفش پاشنه بلند

1 . کفش پاشنه بلند نازک و باریک

معمولا اگر این نوع کفش ها را با پیراهن بلند زنانه تست بکنید عالی به نظر میرسند، ولی باید در پوشیدن کفش خیلی دقت کرد. اگر در انتخاب لباس برای پوشیدن این نوع کفش ها دقت نکنید نتیجه ای جالب برایتان نخواهد داشت . این نوع از کفش ها در مقایسه با سایر نوع ها برای شما خیلی راحت نخواهند بود و پوشیدن انها در هر جایی نیز امکان پذیر نیست . یادتان باشد این نوع کفش های پاشنه بلند در چمن میتواند فرو برود در نرده های آهنی پل ها و فاضلاب ها فرو می رود و .... این نوع کفش ها راحت نیستند اما ظاهر دخترانه و شیکی برای شما میدهند. پس قبل از انتخاب به این نکاتی که برایتان گفتیم دقت نمایید تا دچار مشکل نشوید.

2 . کفش پاشنه بلند چهارگوش

برای تازه کاران در پوشیدن این نوع از کفش های پاشنه بلند توصیه میشود زیرا پوشیدنشان خیلی راحت تر است .

3 . کفش پاشنه بلند یک سره

شما میتوانید بدون نگرانی از شکستگی پایتان این نوع کفش هارا به راحتی بپوشید اما هواستان باشد پایتان پیچ نخورد این مدل کفش های پاشنه بلند، پاشنه های حجیمی دارند و میتوانند ساق پای شما را لاغرتر و باریک تر نمایان کنند.

کفش های خوب و با کیفیت را از کدام فروشگاه آنلاین خرید بکنیم ؟

هزینه ارسال کفش ها در این فروشگاه تا اطلاع ثانویه رایگان میباشد که شما میتوانید در هرکجای کشور عزیزمان باشید کفش مورد نظرتان را خریداری بکنید و در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

قیمت مناسب، به خاطر اینکه مستقیم از تولید کننده کفش های فروشگاه اینترنتی بارادلدر تهیه میشود قیمت کفش ها نیز نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین پایین میباشد.

کیفیت خوب محصولات، به خاطر قرار داد با برند های معتبر کشور کیفیت محصولات baradleather.com از بهترین نوع خود میباشد و از فروش محصولاتیکه کیفیت پایینی دارند خودداری میکنند.

اگر شما سلیقه خاصی دارید و یا به دنبال یک فروشگاه خوب برای خرید کفش هستید حتما یه سری به فروشگاه آنلاین بارادلدر بزنید ، برای اینکار کافیست به نشانی زیر که درج کرده ایم رویش کلیک کرده و به سایتشان منتقل شوید امیدواریم از بحث امروز راضی باشید باتشکر از شما که با ما تا آخر مقاله همراه بودید امیدواریم این مقالات برای شما مفید بوده و توانسته باشیم نظر مثبتان را جلب نماییم.

ارسال نظر: