قیمت کارتن | قیمت روز کارتن | استعلام قیمت کارتن در سه دقیقه

کدخبر: 2366255

از آن جایی که نوع کاغذ در قیمت تاثیرگذار است، اگر قیمت کاغذ افزایش یا کاهش یابد، قیمت کارتن های بسته بندی هم افزایش یا کاهش پیدا می کند.در ادامه مطلب به عوامل تاثیرگذار در قیمت کارتن و نحوه محاسبه آن را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

نسیم آنلاین : امروزه اکثر تجارت‌ها به نوعی با صنعت بسته بندی و کارتن در ارتباط هستند و تولیدکنندگان برای محافظت از محصولاتشان از کارتن استفاده می کنند.برای اکثر تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت کارتن، بحث هزینه هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.مصرف کننده باید قبل از خرید کارتن، بنابر محصولی که قرار است داخل آن قرار بگیرد، عوامل مختلفی را در نظر داشته باشد و بعد از آن اقدام به ثبت سفارش برای محصول کند.یکی از عوامل اصلی برای تعیین قیمت، نوع کاغذ کارتن است و این دو با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند، هر اندازه جنس و نوع کاغذ از ارزش بالاتری برخوردار باشد بالطبع قیمت کارتن هم افزایش می یابد و بالعکس.

از آن جایی که نوع کاغذ در قیمت تاثیرگذار است، اگر قیمت کاغذ افزایش یا کاهش یابد، قیمت کارتن های بسته بندی هم افزایش یا کاهش پیدا می کند.در ادامه مطلب به عوامل تاثیرگذار در قیمت کارتن و نحوه محاسبه آن را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

توجه: برای استعلام قیمت کارتن به صورت آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید :

استعلام قیمت کارتن

قیمت کارتن چگونه محاسبه می شود؟

برای بدست آوردن صحیح قیمت باید عوامل مختلفی را در نظر داشت، اما یک روش کلی برای تعیین قیمت وجود دارد که باید برای استفاده از آن ابعاد کارتن را در فرمول قرار داد.

برای محاسبه قیمت، با استفاده از ابعاد کارتن، طول و عرض مشخص می شود و پس از تعیین این دو می توان مساحت ورق مورد نیاز را به دست آورد.

برای محاسبه عرض کارتن باید از فرمول زیر استفاده کرد:

ارتفاع + عرض = عرض کارتن

برای اندازه گرفتن طول کارتن هم می‌توان از فرمول، طول کارتن در 2 + عرض + 4 استفاده کرد.

در نهایت برای تعیین اندازه ورق استفاده شده برای کل کارتن می توان از فرمول زیر بهره برد:

قیمت ورق استفاده شده کارتن = طول کارتن در عرض کارتن در قیمت ورق خام کارتن

تا اینجای کار، ما فقط قیمت ورق خام را به دست آوردیم، برای محاسبه قیمت اصلی باید به قیمت ورق استفاده شده کارتن، مبلغی بین 5 الی 15 درصد اضافه کنید که برای هزینه تبدیل در نظر گرفته می شود و به نوع کار، چاپ و عوامل دیگر بستگی دارد.

توجه برای خرید کارتن از کارتن سازی گلبرگ و همچنین استعلام قیمت روز کارتن به صورت آنلاین و در کمتر از به دقیقه به سایت  کارتن سازی گلبرگ مراجعه کنید.

چه عواملی در قیمت کارتن تاثیرگذار هستند؟

همان طور که در مطالب بالا بیان کردیم، قیمت کاغذ اصلی ترین عامل در تعیین قیمت است.

ترکیب های متفاوتی که برای تولید ورق استفاده می شود، قیمت را کم یا زیاد می کند.

در ادامه مهم ترین عواملی که در قیمت تاثیرگذار هستند را بیان می کنیم:

  • جنس کاغذ رویه
  • نوع کاغذ فلوت
  • نوع کاغذ زیره
  • تعداد رنگی که در چاپ مصرف می شود.
  • تعداد سفارش یا تیراژ محصول
  • هزینه کلیشه
  • هزینه قالب
  • هزینه ارسال محصول

انواع کاغذ در صنعت کارتن سازی

امروزه طیف وسیعی از انواع کاغذ برای بسته بندی های مختلف مصرف می شود که به دلایل زیست محیطی، انعطاف پذیری، محافظت و جنبه تبلیغاتی حائز اهمیت هستند.

بسته به نوع محصولی که قرار است در داخل کارتن قرار بگیرد، باید مقوا را از نظر استحکام، صرفه اقتصادی، بهداشتی بودن، نوع عملیات برای ظاهر محصول و نوع چاپ انتخاب کرد تا بتوان محصول را با یک بسته بندی مناسب به بازار عرضه کرد.

در ادامه لیستی از رایج ترین کاغذ و مقوای مورد استفاده در صنعت بسته بندی و کارتن سازی را بیان می کنیم.

کاغذ تحریر

کاغذ تحریر در دو نوع اندود شده و غیر اندود شده تولید می شود، اما فقط نوع غیر اندود شده در بازار ایران وجود دارد.

این کاغذ با توجه به جنسی که دارد می توان در هر دو طرف آن عملیات چاپ را انجام داد و مرکب از یک طرف به طرف دیگر نفوذ نمی کند.

کاغذ و مقوای گلاسه

کاغذی دو رو با سطحی صاف و مقاومت زیاد است و به علت جذب یکنواخت جوهر در صنعت چاپ بسیار مصرف می شود.

کاغذ گلاسه از مرغوب ترین نوع کاغذ است و اگر اندازه گراماژ آن بالاتر باشد، کیفیت چاپ روی آن نیز بهتر انجام می شود.

این نوع در چند مدل مات، براق، یک رو و دو رو به بازار عرضه می شود.

مقوای پشت طوسی و پشت سفید

این نوع با گراماژهای متفاوتی تولید می شود و از ورقه های متفاوتی که به صورت دو لایه و توسط یک لایه مرطوب به یکدیگر چسبیده شده اند، تشکیل می شود.

از ویژگی های آن می توان قابلیت چاپ بالا را در نظر گرفت و در تولید انواع بسته بندی های صنایع شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ کرافت

کاغذ کرافت مقاومت بسیار بالایی دارد و در گراماژ و وزن های متفاوتی ساخته می شود و با ترکیب آن امکان ساخت بیش از صد نوع ترکیب در ورق های سه لایه و 5 لایه وجود دارد.

این کاغذ با دوام با رنگ قهوه ای یا سفید برای مواردی مانند چاپ کارتن، پاکت و ساک دستی استفاده می شود.

کاغذ مازندران

این نوع کاغذ از استحکام بالایی برخوردار است و به طور خاص در لایه فلوت ورق های پنج لایه و سه لایه مصرف می شود.

کاغذ لاینر

کاغذ لاینر که به کاغذ طلایی هم شناخته می شود از استحکام متوسطی برخوردار است و در لایه رویه یا داخلی بنابر محصول بسته بندی شونده به کار می رود.

کارخانه های زیادی این نوع از کاغذ را در گراماژهای متفاوتی تولید می کنند.

قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن بر اساس تعداد لایه ها و نوع ورق تعیین می شود و طبیعتا هر اندازه تعداد لایه ها بیشتر باشد قیمت هم بالاتر می رود، زیرا کاغذ بیشتری مصرف می شود.

قیمت ورق کارتن یا کارتن خام

برای محاسبه قیمت ورق کارتن جنس کاغذ رویه، نوع کاغذ زیره و نوع فلوت را در نظر می گیرند.

کارخانه های کارتن سازی و کارگاه های کوچک که خط تولید ورق سازی ندارند، این نوع از ورق های خام را از کارخانه های ورق سازی خریداری می کنند و برای ساخت کارتن از آن ها استفاده می کنند.

در صورت نیاز برای استعلام قیمت، می توان به صورت تلفنی یا آنلاین با گلبرگ باکس ارتباط برقرار کرد تا کارشناسان فروش شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

قیمت کارتن ساده

به کارتن ساده در اصطلاح کارتن سازی، کارتن آمریکایی گفته می شود و بر اساس عملیاتی که روی آن انجام می شود، قیمت تغییر می کند.

این نوع از کارتن قالب استانداردی دارد و منظور این است که دارای 2 طول، 2 عرض و درب ساده است و در مقایسه با کارتن دایکاتی قیمت، نسبت به وزن آن مناسب تر در می آید.

قیمت کارتن لمینتی

این نوع از کارتن نسبت به کارتن های معمولی یا ساده قیمت بیشتری دارد.

برای لمینت کردن انواع کارتن تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه می توان از چسب سیلیکات استفاده کرد که با عرض های مختلف به صورت رول و شیت انجام می شود.

در تعدادی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون یا صحافی استفاده می کنند.

خدمات گلبرگ باکس

کارتن سازی گلبرگ از سال 1389 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و امروزه با داشتن کادری مجرب و بهره گیری از دستگاه های حرفه ای توانسته است در صنعت کارتن پیشتاز باشد.

این تیم در زمینه طراحی، چاپ و ساخت انواع کارتن سه لایه، پنج لایه، E فلوت، B فلوت، C فلوت، کارتن عادی، دایکاتی و لمینتی با اتصال منگنه و چسب نیاز کارخانه های تولیدی را برطرف می کند.

گلبرگ باکس در طول این دو دهه توانسته است با شرکت های مختلفی افتخار همکاری داشته باشد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

کارتن سازی گلبرک خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد و علاوه بر این بستری را فراهم کرده است که مشتریان در کمتر از سه دقیقه می توانند از قیمت مطلع شوند.

از خدمات این مجموعه می توان موارد زیر را نام برد :

  • سفارش کارتن بسته بندی در کرج به صورت تلفنی و آنلاین
  • سفارش کارتن بسته بندی در تهران به صورت تلفنی و آنلاین
  • تولید کارتن بسته بندی
  • چاپ کارتن صنعتی
  • تولید و چاپ کارتن لمینتی
  • تولید کارتن میوه صادراتی

این مجموعه تا به امروز توانسته است موفقیت های زیادی کسب کند و تلاش خود را در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود انجام می دهد.

ارسال نظر: