راهنمای خرید دوچرخه کوهستان | Guide To buying mountain Bicycle

کدخبر: 2366322

خرید دوچرخه ، به خصوص خرید دوچرخه کوهستان نیازمند بررسی های بسیار دقیقی است .دوچرخه های کوهستان برای سبک های مختلف و در سایز های متنوع تولید می‌شوند پس اگر به فکر خرید دوچرخه مطابق با نیاز خود هستید ، مطالب زیر را با دقت دنبال کنید.

نسیم آنلاین :

اطلاعاتی مفید برای خرید بهترین دوچرخه کوهستان:

خرید دوچرخه ، به خصوص خرید دوچرخه کوهستان نیازمند بررسی های بسیار دقیقی است .دوچرخه های کوهستان برای سبک های مختلف و در سایز های متنوع تولید می‌شوند پس اگر به فکر  خرید دوچرخه مطابق با نیاز خود هستید ، مطالب زیر را با دقت دنبال کنید.

دوچرخه کوهستان 26 :

همانطور که در بالا گفته شد دوچرخه های کوهستان در سایز های متنوع تولید می شوند اما باید گفت دوچرخه 26 برای سواری در مسیر های کوهستانی و جاده ای و در اصطلاح برای سبک دومنظوره مورد پسند قرار می‌گیرد . برنده های زیادی اقدام به تولید دوچرخه 26 می‌کنند اما اگر به دنبال بهترین برند دوچرخه کوهستان هستید ، طبق اعلام بسیاری از سایت های معتبر در دنیا دوچرخه جاینت بهترین برند در ضمینه ساخت دوچرخه و به خصوص تولید دوچرخه کوهستان است برای مثال دوچرخه کوهستان جاینت سایز 26 مدل Rincon از بهترین ها برای سواری دومنظوره و داشتن سواری با کیفیت است.

دوچرخه کوهستان 27.5 :

از انواع دوچرخه کوهستان می توان به دوچرخه کوهستان 27.5 اشاره کرد . این دوچرخه های نسل جدید با گشتاور بیشتر نسبت به سایز 26 سواری دلچسب تری دارند . این دوچرخه ها برای استفاده دو منظوره بهترین و مناسبترین سایز دوچرخه کوهستان هستند . اگر علاقه مند به دوچرخه سواری در کوهستان هستید و سبک تریل مدل نظر شماست می توان گفت خرید دوچرخه کوهستان Giant Talon 3 ، Viva Oxygen و Flash Race H14 از بهترین انتخاب ها برای شماست و اگر به دنبال خرید دوچرخه کوهستان ارزان قیمت هستید و راندمان سواری و کیفیت ساخت بسیار برای شما مهم است ، حتما دوچرخه ویوا یا دوچرخه فلش تهیه کنید.

دوچرخه کوهستان 29 :

دوچرخه کوهستان 29 گشتاور بیشتری نسبت به دوچرخه سایز 27.5 به شما ارائه می‌دهند اما استفاده از دوچرخه های سایز 29 به علت دور پای بالایی که نیاز دارند به افرادی که تازه شروع به دوچرخه سواری کرده اند پیشنهاد نمی‌شود و بیشتر برای دوچرخه سواری در مسابقات و مسیرهای پر فشار برای افراد حرفه ای مد نظر است . اگر به دنبال خرید دوچرخه کوهستان 29 هستید و می خواهید بهترین برند دوچرخه کوهستان را تهیه کنید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ به شما خرید دوچرخه کوهستان جاینت است.

بهترین برند های تولید کننده دوچرخه کوهستان :

در کشور عزیزمان ایران برند های متفاوتی وجود دارد اما اگر به فکر خرید دوچرخه کوهستان با کیفیت بسیار بالا هستید و خدمات پس از فروش برای شما اهمیت دارد ، خرید دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه فلش ، دوچرخه جاینت به شما پیشنهاد می شود . لازم به ذکر است اگر به دنبال خرید دوچرخه ارزان قیمت هستید ، دوچرخه های ویوا و فلش از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند .

نتیجه :

اگر دوچرخه سوار مبتدی هستید پیشنهاد ما به شما خرید دوچرخه 26 یا خرید دوچرخه 27.5 است.این نوع دوچرخه برای سواری در مسیر های کوهستانی و مسیر های جاده ای مناسب است. اگر به دنبال خرید دوچرخه 26 یا خرید دوچرخه 27.5 با بهترین کیفیت هستید و به سلامتی خود اهمیت می دهید ، بهترین برند دوچرخه را برای خود تهیه کنید و از دوچرخه سواری و کاوش با دوچرخه لذت ببرید.

ارسال نظر: