سنگ تمام مسجدی‌ها برای کرونایی‌ها

کدخبر: 2366940

مسئول قرارگاه جهادی مسجد امام حسن مجتبی گفت: این مسجد در موج سوم کرونا با همکاری دانش‌آموزان دبیرستان معارف امام صادق(ع) در مجموع طی دو مرحله ۵ هزار بطری آبلیمو عسل و آب سیب تهیه و در بیمارستان‌های تهران توزیع کرده است.

محمد حسین کرمی‌مقدم، مسئول قرارگاه مبارزه با کرونا در خیریه مهدیار مسجد امام حسن مجتبی (ع) در شهرک قدس تهران به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: این قرارگاه در موج سوم شیوع ویروس کرونا از یک ماه پیش با مشارکت دانش‌آموزان دبیرستان معارف امام صادق (ع) فعال شده است.

تهیه ۳ هزار بطری آبلیمو و عسل برای بیماران

وی افزود: در گام اول براساس توصیه پزشکان و اعلام نیاز بیمارستان‌ها معجون آبلیمو و عسل برای بیماران کرونایی تهیه کردیم و در مجموع ۳ هزار بطری برای بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، بقیةالله (عج) و رسول اکرم (ص) توزیع کردیم.

توزیع ۲ هزار بطری آب سیب در بیمارستان امام خمینی

کرمی تصریح کرد: در گام دوم تولید آب سیب طبیعی برای بیماران، کادر درمان و همراهان بیماران را اجرایی کردیم که در مجموع ۲ هزار بطری نیز آبمیوه تهیه و به بیمارستان امام خمینی (ره) ارسال شد.

مسئول قرارگاه جهادی مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: این آبمیوه‌ها با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از نمازگزاران مسجد و اعضای مدرسه معارف امام صادق (ع) تهیه شده است.

وی گفت: تلاش کردیم همواره در کنار تلاش‌ها برای کمک‌رسانی به بیماران و بیمارستان از فضای معنوی نیز برخوردار باشیم و یک مجلس روضه و قرائت دعا و مناجات با نوای آقای جهانبخش حین کار جهادی‌ها ترتیب می‌دادیم تا فضای معنوی حاکم باشد.

برنامه بعدی جهادی‌ها

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه بعدی مسجد ان‌شاءالله تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته ارزاق برای نیازمندان استان سیستان و بلوچستان و محرومان جنوب تهران خواهد بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: