اتکای بودجه به نفت زیاد است

کدخبر: 2367283

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لایحه بودجه سال آینده با سیاست‌زدگی بسته شده است، گفت: با توجه به برخی از اشکالات در لایحه بودجه پیشنهادی دولت امکان اینکه لایحه رأی نیاورد زیاد است.

احمد جباری در بندرعباس در خصوص کلیات بودجه سال 1400 اظهار داشت: به اعتقاد بنده و طبق بررسی لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، متأسفانه بودجه با سیاست‌زدگی بسته شده است.

وی افزود: این لایحه در وهله اول قدرت خرید مردم را نسبت به شرایط فعلی کمتر خواهد کرد و ضمنا چالش جدی پیش‌روی دولت آینده قرار می‌دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه دولت در بحث ایجاد اشتغال و اشتغالزایی هم به‌شدت مشکل دارد.

وی تصریح کرد: این برنامه با برنامه پنج ساله توسعه کشور نیز همخوانی ندارد و متاسفانه اتکا بودجه به نفت در این لایحه خیلی بالا رفته است.

جباری گفت: متأسفانه در این سال‌ها معیشت، سفره و نان مردم و الان هم بودجه کل کشور قربانی لجاجت‌های افسار گسیخته دولت شده است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله مشکلات و آسیب‌های جدی به‌دنبال خواهد داشت، لذا با توجه به چنین اشکالاتی در لایحه بودجه پیشنهادی دولت، امکان اینکه کلیات لایحه رأی نیاورد زیاد است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: