بهشت‌زهرا بخش مخصوص کرونا ندارد

کدخبر: 2367377

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)گفت: قطعه‌ ویژه برای فوتی‌های کرونایی در نظر گرفته نشده و دفن متوفیان کرونا در هر قطعه ای که خانواده های آنها درخواست کنند، صورت می گیرد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران در سازمان بهشت زهرا (س) درباره عملکرد سازمان بهشت زهرا(س)در بحران کرونا اظهارداشت: در این روز‌ها هیچ محدودیتی برای دفن درگذشتگان مبتلا به کرونا وجود نداشته و سازمان بهشت زهرا(س) با نهایت تکریم و تعظیم به شهروندان و خانواده های داغدار به خدمات رسانی شبانه روزی مشغول است.

وی افزود: این سازمان از ابتدا با استفاده از تجربه های گذشته با مدیریت مناسب قطعه‌ ای ویژه فوتی‌های کرونایی در نظر نگرفت و با درخواست شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی در هر قطعه ای که خانواده متوفی درخواست کنند، دفن صورت می گیرد.

گفتنی است؛ این نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همچنین این نشست با هدف استماع گزارش عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین بررسی وضعیت بودجه ۱۴۰۰ استان تهران و استماع پیشنهاد‌های استانداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان تهران در ادامه با اشاره به بازدید جمعی از نمایندگان استان تهران از سازمان بهشت زهرا(س) و ارائه گزارش مثبت از این بازدید توسط نمایندگان تهران از گزارش جامع و کامل مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در جمع نمایندگان استان تهران تجلیل کرد و از خدمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل بهشت زهرا(س) در بحران کرونا به ویژه تکریم خانواده های داغدار و متألم تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، مصطفی میر سلیم، سید نظام الدین موسوی، سید علی یزدی خواه، محسن پیرهادی، رضا تقی پور، علی خضریان، مجتبی رضاخواه، غلامحسین روح الامینی، اقبال شاکری، مهدی شریفیان، فرهاد بشیری، زهره سادات لاجوردی، سمیه رفیعی از مجمع نمایندگان استان تهران و امیر حسین باقرنژاد دبیراجرایی مجمع در این جلسه حضور داشتند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: