چه کسانی کاندید مناسب برای انجام عمل ابدومینوپلاستی هستند؟

کدخبر: 2367393

آیا شکم صاف و سفت شما بد فرم شده است؟ آیا به جهت بد شکلی اندام خود تمایلی به شرکت در میهمانی ها و مجالس را ندارید؟ شکم بزرگ اجازه پوشیدن لباس های مختلف را به شما نمی دهد؟ ما در این مقاله به شما راه حلی را ارائه می دهیم که بتوانید برخی از عوارض چاقی یا افتادگی شکم را برطرف کنید.

نسیم آنلاین : آیا شکم صاف و سفت شما بد فرم شده است؟ آیا به جهت بد شکلی اندام خود تمایلی به شرکت در میهمانی ها و مجالس را ندارید؟ شکم بزرگ اجازه پوشیدن لباس های مختلف را به شما نمی دهد؟ ما در این مقاله به شما راه حلی را ارائه می دهیم که بتوانید برخی از عوارض چاقی یا افتادگی شکم را برطرف کنید. عمل ابدومینوپلاستی و به خصوص پیکر تراشی راه حل مناسبی برای بسیاری از شکم های بد فرم است. در این نوشتار درباره خصوصیات جراحی زیبایی شکم، افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی و مسائلی پیرامون آن صحبت می کنیم.

پیکر تراشی شامل چه عمل هایی می شوند؟

به طور کلی به جراحی هایی که برای شکل دهی و برداشتن چربی های موضعی شکم یا پوست های اضافه انجام می شود، پیکر تراشی می گویند. برخی از این جراحی های شکم شامل بادی جت، لیپوساکشن، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی است. هر کدام از این عمل ها دارای مزایای مختلفی هستند، البته در اغلب آنها عوارض هم دیده می شود.

بسیاری از افرادی که دارای شکم های بزرگی هستند، انجام عمل پیکر تراشی برای آنها مفید است. البته لازم به ذکر است این عمل زیبایی بیشتر برای کسانی که دارای افتادگی های پوست در ناحیه شکم شده اند، بسیار تأثیر گذار است؛ زیرا از نظر ظاهری تفاوت زیادی می کنند. بعضی از افرادی که از انجام حرکات ورزشی و تغذیه مناسب نیز نتیجه لازم را به دست نیاورده اند؛ به وسیله انجام عمل پیکر تراشی، چربی های موضعی آنها خارج می شود. این جراحی هم مانند جراحی های دیگر دارای عوارض مختلفی است که باید در این زمینه با پزشک معالج خود مشورت کنید.

عمل های پیکر تراشی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

  • دارا بودن هدف مناسب و دیدگاه مثبت فرد یکی از ویژگی هایی است که باید شخص قبل از عمل پیکر تراشی داشته باشد.
  • افرادی که دخانیات استعمال نمی کنند.
  • کسانی که از طریق رژیم غذایی، ورزش و اعمال دیگر توانسته اند به 70% کاهش وزن دلخواه خود رسیده و پوستی صاف دارند.
  • افرادی که سالم بوده و دچار بیماری هایی که روند بهبودی انسان را مختل می کنند، نیستند.

به طور کلی می توان گفت کسانی که در اثر رعایت رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی مستمر به اندازه شکم مورد نظر خود نمی رسند، بهترین کاندیدای این عمل زیبایی هستند.

بد فرمی شکم و عملکرد جراحی ابدومینوپلاستی

دلایل بسیاری برای بزرگی شکم وجود دارد. که عوارض هر کدام از آنها ممکن است در اثر ورزش موضعی و تغذیه مناسب هم از بین نروند. برخی از این دلیل ها عبارتند از:

  • حاملگی های متعدد
  • افزایش وزن و چاقی های مکرر
  • برخی از جراحی های ناحیه شکم
  • عوامل ژنتیک و خانوادگی
  • افزایش سن و کم تحرکی در برخی از افراد

ابدومینوپلاستی یا همان جراحی های شکم برای برطرف کردن چربی ها و پوست های اضافی شکم انجام می شود. در این عمل جراحی بخش سست شده یا تحلیل رفته بافت شکم تا حد بسیاری ترمیم می شود.

تصورات نادرست درباره جراحی ابدومینوپلاستی

تصورات اشتباهی ممکن است در مورد عمل های جراحی وجود داشته باشد. در مورد این جراحی زیبایی شکم نیز این گمان های نادرست وجود دارد. یکی از این تصورات لاغر شدن فرد در اثر جراحی ابدومینوپلاستی است! اما این سخن درستی نیست. این عمل جایگزینی برای کاهش وزن یا حرکات ورزشی شما نیست، اما برای پایداری نتایج مثبت این جراحی باید به برنامه های ورزشی و تغذیه مناسب خود پایبند باشید. یکی دیگر از این گمان های اشتباه از بین رفتن ترک های پوستی در اثر جراحی ابدومینوپلاستی است. باید این را بدانید که با انجام این عمل ترک های پوستی شما از بین نمی رود. البته برداشتن پوست های اضافی ترک ها را کاهش می دهد ولی به طور کلی برطرف نمی کند.

مشاوره جراح پلاستیک قبل از ابدومینوپلاستی

جراحان فوق تخصص پلاستیک باید در جلساتی قبل از عمل ابدومینوپلاستی، موارد مختلفی را با شما در میان بگذارند. الف- باید وضعیت سلامت عمومی بیمار را مورد بررسی قرار دهند. ب- درباره مراقبت های بعد از عمل توضیح داده و موارد ضروری را متذکر شوند. ج- انجام آزمایشات و عکسبرداری های قبل از جراحی زیبایی شکم باید برای بیمار گفته شده و درباره ضرورت آنها شرح داده شود. د- توصیه های درمانی و بهداشتی را یک جراح متعهد باید متذکر شود. ه- عوارض جانبی ابدومینوپلاستی یکی دیگر از موضوعاتی است که حتما باید برای بیمار توضیح داده شود.

جمع بندی

عمل جراحی ابدومینوپلاستی که یکی از انواع جراحی های پیکر تراشی است، برای کاهش پوست و چربی های اضافی شکم صورت می گیرد. این جراحی که در جهت لاغری به کار نمی رود برای کسانی که دارای سلامت عمومی مناسبی بوده و پوست صافی دارند، مفید است. اغلب چربی هایی که از طریق ورزش و رژیم غذایی خوب از بین نرفته اند، با انجام این عمل برطرف می شوند. شما اگر فرد سالم و لاغری هستید ولی شکمی افتاده یا بزرگ دارید، می توانید با انجام عمل ابدومینوپلاستی نتیجه مورد نظر خود را به دست آورید. دکتر شاپور عزیزی جراح عمومی و زیبایی از سال 1395 در تهران مشغول به طبابت است. کارنامه موفق ایشان در زمینه جراحی های تخصصی زیبایی، به دریافت گواهی پیکر تراشی با دستگاه ویزر از کشور ترکیه منجر شد. در کارنامه وی علاوه بر جراحی ابدومینوپلاستی به جراحی های موفق دیگری از قبیل لیفت سینه، تزریق چربی در اندام های مختلف بدن، بلفاروپلاستی، بوکال فیس، لیپوساکشن و لیپو ویزر نیز می توان اشاره کرد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی اینترنتی drshapourazizi.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظر: