مسیر پیشرفت کسب و کارها با انجام خدمات مالی و مالیاتی شرکت ها

کدخبر: 2367396

برای داشتن یک شرکت موفق و کارآمد نیاز به یک موسسه دارید تا با تجربه و تخصص خود بتواند شما را یاری کند. شما به تنهایی قادر به کسب موفقیت همه جانبه برای شرکت خود نخواهید بود. شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی، خدمات مالیاتی و خدمات حسابداری حرفه ای و مطمئن قادر خواهند بود به آسانی امور مالی و حسابداری شما را سر و سامان دهند و به شما کمک کنند تا شرکت خود را با موفقیت به پیش ببرید.

نسیم آنلاین : برای داشتن یک شرکت موفق و کارآمد نیاز به یک موسسه دارید تا با تجربه و تخصص خود بتواند شما را یاری کند. شما به تنهایی قادر به کسب موفقیت همه جانبه برای شرکت خود نخواهید بود. شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی، خدمات مالیاتی و خدمات حسابداری حرفه ای و مطمئن قادر خواهند بود به آسانی امور مالی و حسابداری شما را سر و سامان دهند و به شما کمک کنند تا شرکت خود را با موفقیت به پیش ببرید. کسب و کارها برای آن که بتوانند اطلاعات مالی دقیقی از فعالیت های روزانه خود داشته باشند، باید از خدمات حسابداری بهره مند شوند تا بتوانند از فرصت ها به نحو احسن استفاده نموده و سودآوری زیادی داشته باشند. با مراجعه به شرکت های ارائه خدمات، تمام یا بخشی از امور حسابداری خود را برون سپاری کنید تا بتوانید با تمرکز بر امور مهم و اصلی شرکت، پیشرفت نمایید.

تعریف خدمات حسابداری

به خدماتی که به وسیله شرکت های حسابداری ارائه می شود، خدمات حسابداری می گویند. خدمات مذکور همه کارهایی را که برای حسابداری یک شرکت نیازمند است را دربرمی گیرد. از ساده ترین کارهای حسابداری تا مهمترین آن. میزان و نوع خدمات حسابداری ارائه شده مشروط به نیاز و درخواست شرکت ها می باشد. بعضی از شرکت ها انجام همه کارهای مربوط به حسابداری خود را به این شرکت می سپارند و از خدمات حسابداری به طور کامل استفاده می کنند و بعضی دیگر فقط قسمتی از خدمات حسابداری را مورد استفاده قرار می دهند و کارهای عمومی حسابداری را خود انجام می دهند.

خدمات حسابداری چند نوع است؟

صاحبان کسب و کار بر طبق نیازهای خود از انواع خدمات حسابداری بهره می گیرند. خدمات حسابداری به سه نوع تقسیم می شوند که شامل خدمات مشاوره ای، خدمات عملیاتی و اجرایی می شوند.

خدمات مشاوره ای

خدمات مشاوره ای یک نوع از خدمات حسابداری است که در آن شرکت حسابداری با ارائه مشاوره و راه حل و همچنین بررسی کارهای حسابداری یک شرکت، به بهتر شدن روال کاری بخش حسابداری و مالی یک شرکت یاری می رساند. این نوع خدمات هم به‌ شکل موردی و هم به شکل پیوسته ارائه می گردد. صورت برخی از خدمات مشاوره ای حسابداری شامل موارد زیر است:

  • مشاوره دهی در تدوین و تنظیم قراردادهای تجاری، امور کار و تأمین اجتماعی
  • بازبینی حساب‌ها و از بین بردن تفاوت ها و اختلاف حساب شرکا
  • مجزاسازی و واکاوی صورت ‌های مالی و معین نمودن ارزش شرکت‌ها و مشاوره سرمایه‌گذاری بورس
  • معاضدت در انتخاب حسابدار رسمی و انجام عملیات حسابرسی
  • همراهی در مصاحبه شغلی و انتخاب حسابدار مجرب و وظیفه شناس
  • انجام حسابرسی داخلی و بازبینی سیستم‌ های جاری مالی و دادن پیشنهاد های اصلاحی
  • ارائه مشاوره مالیاتی

خدمات عملیاتی

خدمات عملیاتی نوع دیگری از خدمات حسابداری است که به کارهای راه اندازی سیستم های مالی و حسابداری مرتبط است. این نوع خدمات به شکل موردی همراه با حمایت صورت می گیرد. صورت برخی از خدمات عملیاتی حسابداری شامل موارد زیر است:

  • طرح ریزی سیستم‌ های حسابداری و انبار
  • تعیین و راه‌اندازی نرم‌ افزارهای حسابداری منطبق با روش و حجم فعالیت
  • به راه انداختن سیستم حسابداری کسب ‌وکارهای تازه تاسیس شده

خدمات اجرایی

خدمات اجرایی همه کارهای جاری حسابداری را دربر می گیرد. با اخذ خدمات اجرایی حسابداری قسمتی از کارهای دائمی و اجرایی حسابداری خود را به شرکت ارائه دهندگان خدمات خواهید سپرد. اکثر مواقع دریافت کنندگان خدمات اجرایی حسابداری، دو نوع خدمات سابق را دریافت کرده اند و کارهای مربوط به حسابداری خود را کاملا برون سپاری می نمایند. با این وجود، برخی از شرکت ها فقط با دریافت یکی از انواع خدمات اجرایی حسابداری،قسمتی از حسابداری خود را برون سپاری می نمایند. برخی از خدمات اجرایی حسابداری شامل موارد زیر است:

  • اجرای عملیات حسابداری شرکت ‌ها
  • انجام پروژه‌ های حسابداری
  • طرح ریزی و انجام عملیات تدوین بهای تمام ‌شده کالای ساخته ‌شده
  • تدوین و تنظیم صورت‌ های مالی و حسابرسی شرکت ‌ها
  • تدوین و ساماندهی صورت حقوق و دستمزد، لیست بیمه و مالیات و فرستادن آن‌ها
  • حسابداری بیمه تأمین اجتماعی شرکت‌ها و موضوعات مرتبط با آن
  • حسابداری کسب‌وکارهای خاص و همکاری مدنی
  • حسابداری شرکت‌های خارجی فعال ساکن در ایران
  • دادرسی مالیاتی

کدام نوع از خدمات حسابداری برای کسب و کار شما مناسب است؟

همان طور که می دانید خدمات حسابداری متنوع است، این سوال پیش می آید که کسب و کار شما نیازمند چه نوع خدماتی است؟ برای اینکه جواب سؤال خود را دریافت کنید، می بایست کسب‌وکار شما به وسیله یک کارشناس حسابداری و مالی مورد آنالیز و واکاوی قرار گیرد. کارشناس حسابداری و مالی بعد از بررسی ابعاد گوناگون کسب و کار شما، خدمات حسابداری لازم مربوط به کسب و کارتان را به صورت یک بسته در اختیار شما قرار خواهد داد. با بهره گیری از خدمات حسابداری این شرکت ها دیگر نیازی به استخدام حسابدار نخواهید داشت و به راحتی امور حسابداری خود را انجام خواهید داد.

جمع بندی

انجام امور مالی، مالیاتی و حسابداری را باید به کسی سپرد تا بتواند آن را به نحو احسن انجام دهد. شرکت عدالت حساب آرمیتا یکی از شرکت های کاربلد و مجرب در این زمینه است این شرکت از سه دپارتمان بزرگ مالی، حقوقی و انفورماتیک تشکیل شده است که با بهره گیری از پرسنل ماهر و متخصص می تواند شما را از تاسیس تا اداره موفق یک شرکت همراهی نماید تا شما به هدف خود به راحتی دست پیدا کنید. برای داشتن یک شرکت موفق، فقط کافی است به سایت این شرکت به نشانی armitafirm.com مراجعه نمایید.

ارسال نظر: