معرفی سریال ملکه گدایان و قورباغه و فیلم سینمایی ناگهان درخت

کدخبر: 2367501

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی پیمان معادی از اردیبهشت 97 آغاز به فیلمبرداری کرد و پس از 47 جلسه فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد. این فیلم با توجه به تعطیلی سینماهای کشور بخاطر شیوع ویروس کرونا، بصورت آنلاین اکران شد و بزودی راهی شبکه نمایش خانگی میشود.

نسیم آنلاین :

در این مقاله قصد داریم به معرفی دو اثر خانگی و یک فیلم سینمایی با نام های ملکه گدایان ، سریال قورباغه و فیلم ناگهان درخت بپردازیم، که قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی فیلم ناگهان درخت

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی پیمان معادی از اردیبهشت 97 آغاز به فیلمبرداری کرد و پس از 47 جلسه فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد. این فیلم با توجه به تعطیلی سینماهای کشور بخاطر شیوع ویروس کرونا، بصورت آنلاین اکران شد و بزودی راهی شبکه نمایش خانگی میشود.

علاقه مندان به آثار این کارگردان میتوانند جهت دانلود فیلم ناگهان درخت به رسانه اینترنتی هکس دانلود مراجعه کنند.

خلاصه داستان فیلم ناگهان درخت

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : فرهاد زندگی خود را از کودکی تا پنجاه سالگی برای روانکاوش تعریف می کند و ما همراه با او خاطراتی را که در سه دوره تاریخی روایت می شوند مرور می کنیم و ..

بازیگران فیلم فیلم ناگهان درخت

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به پیمان معادی، مهناز افشار، سیامک صفری، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی، زهره عباسی، پانته آ پناهی‌ها، لیلی فرهادپور، شهروز آقایی پور و ایران نبی زاده، اشاره کرد.

سایر عوامل سازنده فیلم

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان: صفی یزدانیان، تهیه کننده: پیمان معادی، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر

صدابردار: ایرج شهزادی،طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر برنامه ریزی: علی افشین راد، منشی صحنه: ندا قائدی، مدیر تولید: وحید مشاری

عکاس: علی نیک رفتار، دستیار اول کارگردان: سمیه میرشمسی، دستیار دوم کارگردان و دستیار برنامه ریز: رضا غفارنژاد

طراح جلوه های بصری: محمد لطفعلی،طراح جلوه های میدانی: آرش آقابیک، فیلمبردار: محمد حدادی، مدیر تدارکات: جواد راهزانی، مجری طرح: مهدی معزی

از دیگر اثاری که قرار است امسال در شبکه نمایش خانگی پخش و منتشر شود میتوان به سریال قورباغه و ملکه گدایان و تاک شو همرفیق به اجرای شهاب حسینی اشاره کرد که در ادامه به برسی و معرفی آنها میپردازیم.

معرفی سریال ملکه گدایان

سریال خانگی ملکه گدایان، مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، محصول سال 1399 است که قرار است در شبکه نمایش خانگی و رسانه هکس دانلود پخش شود.

نگارش فیلمنامه سریال ملکه گدایان در 30 قسمت به صورت مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی انجام شده است.

خلاصه داستان بازیگران سریال ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال آمده است: امروز تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره ... حتی شما .

در سریال ملکه گدایان بازیگرانی چون باران کوثری ، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق و فرزاد فرزین از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سازنده سریال ملکه گدایان

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، صدابرداران: مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر تولید: علیرضا محمدی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی

طراح گریم: علی بهرامی فر، طراح لباس: الهام شعبانی، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی

منشی صحنه: زهرا مهدوی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، عکاس: هلیا رضایی، تصویربردار پشت صحنه: امیرژوبین و مشاور رسانه ای: آیدین نادری.

سریال ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است که رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند و برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می شود. دانلود سریال ملکه گدایان از سایت هکس دانلود بزودی آغاز میشود.

معرفی سریال قورباغه

قورباغه مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده محصول سال 1398-99 میباشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی میباشد که قرار است اولین قسمت آن در 24 آذر 1399 از شبکه خانگی و رسانه هکس دانلود منتشر شود. برای دانلود سریال قورباغه از هکس دانلود کلیک کنید.

خلاصه داستان سریال قورباغه

سریال خانگی قورباغه داستانی درام و معمایی دارد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی اشخاص میپردازد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

بازیگران سریال قورباغه

از ستارگانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار اشاره کرد.

سایر عوامل سازنده سریال قورباغه

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی

ارسال نظر: