یک گاوصندوق خوب چه ویژگی هایی داشته است؟

کدخبر: 2367659

با توجه به اینکه در برخی از مناطق متاسفانه میزان سرقت و دزدی ها با آمار بالایی روبه‌رو شده است باید به سراغ یک گاوصندوق ایمن و با کیفیت برویم. فرقی نمی کند که ما در محیط کاری مان یا در خانه هایمان از دارایی ها و سرمایه هایمان نگهداری میکنیم، در هر صورت باید فضایی را در اختیار داشته باشیم که بتوانیم این اشیاء ارزشمند را با اطمینان و خیال راحت درون آن جای بدهیم.

نسیم آنلاین : با توجه به اینکه در برخی از مناطق متاسفانه میزان سرقت و دزدی ها با آمار بالایی روبه‌رو شده است باید به سراغ یک گاوصندوق ایمن و با کیفیت برویم. فرقی نمی کند که ما در محیط کاری مان یا در خانه هایمان از دارایی ها و سرمایه هایمان نگهداری میکنیم، در هر صورت باید فضایی را در اختیار داشته باشیم که بتوانیم این اشیاء ارزشمند را با اطمینان و خیال راحت درون آن جای بدهیم .

هیچ چیزی به اندازه یک گاوصندوق نمی تواند از مدارک و وسایل مورد نیاز ما در زندگی نگهداری و محافظت کند. انتخاب یک گاوصندوق خانگی نسوز و ایمن می تواند به عنوان مهمترین کاری باشد که شما در خصوص حفظ و نگهداری سرمایه های تان و اسناد و مدارک تان می توانید انجام می دهید .

یک گاوصندوق خوب چه ویژگی هایی داشته است؟

زمانی که افراد تصمیم می گیرند تا یک گاوصندوق خوب را خریداری کند باید به نیازهای شان دقت نمایند و سپس تصمیم بگیرند که چه نوع گاوصندوقی را انتخاب کنند .

به صورت کلی چهار ویژگی مهم مطرح می‌شود که در صورت دارا بودن یک گاوصندوق می‌توان گفت جز گاوصندوق های خوب به شمار می‌رود :

  • یک) مقاومت در برابر آتش
  • دو) مقاوم در برابر سرقت
  • سه) امنیت و کیفیت قفل
  • چهار) مقاومت در برابر آب

مدل های مختلف گاوصندوق

گاوصندوق خانگی : این نوع گاوصندوق ها معمولا در سایزهای کوچک ای تولید می شوند و قابل حمل هستند و می‌توانند مقاومت خوبی در برابر آتش و سرقت و آب خودشان نشان بدهند .

گاوصندوق اسلحه : این نمونه گاوصندوق ها معمولاً برای مصرف های غیر تجاری در سایزهای بزرگ هستند و می‌توانند تا مقدار زیاد اسلحه را در خود نگهداری کنند، البته سایزهای کوچک این نوع نیز می‌توان وجود داشته باشد .

گاوصندوق اثر انگشتی : این نوع گاوصندوق ها امنیت بسیار زیادی دارند و تنها با اثر انگشت باز خواهند شد .

گاوصندوق دیواری : این نوع گاوصندوق ها از نظر سایز بسیار بزرگ نیستند و معمولاً دو یا سه قفسه دارند و در پشت یک تابلو پنهان می‌شوند .

گاو صندوق هتلی : در این نوع گاوصندوق ها عموماً برای اتاقهای هتل مورد استفاده قرار می گیرد، البته در مصرف های خانگی در درون کمد دیواری ها هم نیز دیده می شود. برای اینکه اشیا یا مقدار کمی پول را درون آنها نگهداری کنیم از گاوصندوق هتلی می‌توان استفاده کرد .

گاوصندوق دیجیتال : باز و بسته شدن این نوع گاوصندوق ها با صفحه کلید دیجیتال انجام خواهند شد و البته زنگ هشدار دارند . گاوصندوق اداری تجاری : در دفاتر کاری از گاوصندوق اداری تجاری استفاده می شود و معمولا بر روی زمین آن ها را می گذارد البته عده‌ای برای مصرف های خانگی شان نیز از این نوع گاوصندوق ها استفاده می کنند اما بهتر است که شما پیش از هر چیزی نیازهایتان را بررسی کرده و سپس برای انتخاب نوع گاوصندوق تصمیم بگیرید .

خرید گاوصندوق و قیمت آن

در خصوص خرید گاوصندوق و قیمت آن باید توجه داشته باشید که گاوصندوق ها با توجه به کیفیت و ویژگی‌هایی که دارند و البته با توجه به مدل آنها دارای قیمت تعیین شده می باشند .

هیچ وقت ارزانی را فدای کیفیت نکنید. مثلا می توان گفت یکی از بهترین نمونه گاوصندوق ها شامل گاوصندوق‌های لوسل می باشند که علاوه بر این که ظاهر بسیار زیبایی دارند بلکه از ضریب امنیت بالایی نیز برخوردار می باشند .

سیستم قفل گاوصندوق لوسل به واسطه شرکت سامسونگ طراحی گردیده است و با توجه به نوع مدل آن شامل رمز عددی و فینگرپرینت می باشد. در قسمت فوقانی درب ،رمز گاوصندوق لوسل وجود دارد که سیستم قفل با لمس صفحه نمایش دیده می شود. وقتی می خواهید یک گاوصندوق را بخرید حتما اول به استاندارد بودن آن توجه کنید و سپس زیبایی و ظاهر آن را در نظر بگیرید. گاوصندوق لوسل از نوع محصولاتی به شمار می روند که هم از لحاظ ایمنی در سطح بالای هستند و هم از نظر دیزاین بسیار شیک و جذاب می باشند .

این گونه محصولات از ویژگی‌های بسیار خاصی برخوردارند و سیستم رمز نگاری معتبر و با دقت بالایی دارند و همچنین ضخامت قالب درب و بدنه یا زبانه ها و لولا آنها از جمله ویژگی های منحصر به فرد گاوصندوق لوسل به شمار می روند .

اگر شما می خواهید برای دفتر کاری تان یا برای محیط خانه تان یک محصول با ظاهر زیبا و دکوراتیو را خریداری کنید این این نمونه محصولات را به خاطر بسپارید

ارسال نظر: