تماس ۱۶خانواده با هلال احمر و اعلام مفقودی

کدخبر: 2368018

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از تماس ۱۶ خانواده و اعلام مفقودی عزیزانشان خبر داد و گفت: هنوز آمار دقیقی از مفقودان نداریم و عملیات نجات در حال انجام است.

شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص حادثه مربوط به برف و کولاک روز گذشته در «کلکچال» اظهار داشت: روز گذشته و در همان ابتدای عملیات متوجه فوت دو نفر از هموطنانمان و مصدومیت دو نفر در این حوادث شدیم، که مصدومان به پایین از ارتفاعات آورده و تحویل اورژانس شدند و امروز نیز یک فوتی دیگر نیز در منطقه پیدا شد، که تا این لحظه تعداد فوتی‌های قطعی به سه نفر برسد.

وی از حضور بیش از ۴۰ نجاتگر در منطقه «کلکچال» از صبح امروز خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶ خانواده با ما تماس گرفته و اعلام کردند، که فردی از خانواده آنها هنوز بازنگشتند و همکاران من شماره تلفن همراه افراد مفقود شده را گرفته و در حال ردیابی آن از طریق مخابرات هستیم و تاکنون آخرین تماس‌های پنج الی شش نفر ثبت شده و نجاتگران در منطقه مذکور در حال جستجو هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران سپس به منطقه «شیرپلا» و «آهار» و «دارآباد» اشاره کرد و افزود: چندین مصدوم در «شیرپلا»، یک مفقودی در «آهار» و دو مصدوم در «دارآباد» داشتیم و اکنون نیز تیم‌های تخصصی هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی در محل حضور داشته و در حال امدادرسانی هستند.

فتحی با بیان اینکه با تلاش امدادگران در روز گذشته ۱۱ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند، افزود: آمار دقیقی از تعداد مفقودان نداریم.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: