رحمانی فضلی: نباید بگذاریم شرایط کرونا دوباره قرمز شود

کدخبر: 2368943

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در موضوع رتبه بندی شهرها از قرمز و نارنجی به زرد و آبی رسیدیم، گفت: نباید بگذاریم شرایط مناسب امروز در بیماری کرونا به شرایط قرمز گذشته باز گردد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در وزارت کشور گفت: گزارشاتی که در جلسه امروز ارائه شد نشان از توفیق نسبی همه طرح‌های انجام شده در این مدت دارد و نتیجه آن هم این است که در موضوع رتبه بندی از قرمز و نارنجی به زرد و آبی رسیدیم.

وی با اشاره به گشایش در بسیاری از مشاغل ادامه داد: نباید تلقی عادی سازی کنیم و موضوع استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری تجمع را باید دنبال کنیم. مردم هم نسبت به این طرح ها خشنود هستند. 

رحمانی فضلی گفت: نباید بگذاریم این شرایط مناسب به شرایط قرمز باز گردد. پیش روی ما برخی مناسبات و ایام مانند ۲۲ بهمن و عید نوروز است. باید برای این ایام  تصمیم گیری های مناسب انجام گیرد و سیاست گذاری مناسب را در نحوه برگزاری این جشن‌ها اتخاذ کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: مقدمات کار نوروز مانند خرید از اسفند شروع می‌شود. امیدواریم با همه اقدامات و روند کاهشی این بیماری و تامین واکسن بتوانیم در حوزه‌های مصونیت‌ سازیف بهداشت و درمان به شرایط با ثبات برسیم.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: