نیروهای مسلح مقابله خوبی با کرونا داشته‌اند

کدخبر: 2369238

سردار اشتری گفت: ظرفیت درمانی نیرو‌های مسلح در کنار ظرفیت‌های موجودِ بخش بهداشت و درمان کشور و بیمارستان‌های وزارت بهداشت با قدرت با کرونا مبارزه کرده اند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز دوشنبه ٢٩ دی ماه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: حدود ١١ ماه از شیوع کرونا گذشته و نقش نیرو‌های مسلح کشورمان در مجموع نقش موثری در مقابله با کرونا بوده است، نیرو‌های مسلح تمام توان خود را برای مقابله با کرونا به میدان آورده‌اند و در حوزه ضد عفونی کردن معابر شهری وظایف خود را به شکل کامل انجام دادند. ظرفیت درمانی نیرو‌های مسلح نیز در کنار ظرفیت‌های موجودِ بخش بهداشت و درمان کشور و بیمارستان‌های وزارت بهداشت با قدرت وارد شدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با فروشندگانی که کالا‌های اساسی مردم را احتکار کرده بودند به خوبی وارد شد و با آن‌ها مقابله کرد. نیروی انتظامی در محدودیت‌های بین شهری نیز ورود کرده و توانسته با کنترل عبور و مرور بین شهری و عبور و مرور از ساعت ٩ شب تا ۴ صبح در پایین آمدن آمار مرگ و میر کرونا نقش مهمی ایفا کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر: