تاکید فرمانده ناجا برای پیگیری ضرب و شتم مامور راهور توسط نماینده مجلس

کدخبر: 2369586

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از ورود و دستور ویژه سردار « اشتری » بر پیگیری پرونده ضرب و شتم مامور وظیفه راهور توسط نماینده مجلس خبر داد.

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا از ورود و دستور ویژه سردار " اشتری " بر پیگیری پرونده ضرب و شتم مامور وظیفه راهور توسط نماینده مجلس خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه ای برای حمایت از حقوق  سرباز وظیفه راهور  و پیگیری موضوع  از طریق معاونت حقوقی و بازرسی ناجا صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق پرسنل ناجا  از دستورات اکید فرمانده ناجا است، افزود: اعتقاد و باور سردار" اشتری"  همواره  بر این است که سربازان را چون فرزندان خود  بدانیم  و در صیانت از شخصیت، کرامت و حق و حقوقشان  لحظه ای درنگ  نکنیم، ایشان بارها  تاکید کرده اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند  بنابر این اجازه نمی دهیم  به ساحت مقدس سبزپوشان  خدوم ناجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

سخنگوی ناجا تأکید کرد: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، ناجا از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری پلیس
ارسال نظر: