قدرشناسی فرمانده نیروی هوایی ارتش از فرمانده معظم کل قوا

کدخبر: 2370532

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبری مراتب سپاس و قدرشناسی کارکنان نیروی هوایی را به معظم له تقدیم کرد.

در پیام امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به محضر ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا آمده است: ضمن عذرخواهی از تصدیع حاصله به استحضار عالی می‌رساند؛ این کلمات دست‌چین شوقی زایدالوصف برای شکرگزاری از دیداری بهجت آفرین است که پس از یک سال از زمان آغاز محدودیت‌های کرونایی مشمول مهر پدرانه رهبر عزیز خود شده و بیش از پیش به شرف عنایت‌تان کلاه گوشه به آفتاب ساییدیم.

در ادامه این نامه آمده است: اگرچه همواره تورق تاریخ سراسر حماسه نیروی هوایی تداعی کننده پایبندی السابقون انقلاب و میراث‌داران ایشان به عهد نامیرا با امام راحل رضوان الله تعالی علیه است، اما رخصت شرفیابی و تجدید میثاق سال جاری نشان داد این الفت ناگسستنی، محصول کششی وصف‌ناپذیر بین مرید و مراد است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این نامه آورده است: دیدار صمیمانه ۱۹ بهمن ماه امسال نه فقط برای حماسه آفرینان روزهای انقلاب و دفاع مقدس، بلکه برای جوانانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تنها از دهان دَهر حرفی از آن شنیده‌اند، خاطرات ناب حضورتان در خط مقدم جبهه و همنشینی‌تان با مردان معجزه و مبارزه را زنده نمود.

نصیرزاده در این نامه تاکید کرده است: امروز در مکتب درس‌آموز شما، قدر پیشکسوتان انقلابی و ارزش اقدام به هنگامشان را بیش از پیش دانستیم و مفهوم قدرشناسی از ایثار را به معاینه دیدیم. چه عزتمند و سربلندیم که یکبار دیگر در روز نیروی هوایی سرمایه‌ی عنایت و دعای گره خورده به ضریح اجابتتان را حرز بازوی خود نمودیم. اطمینان می‌دهم به پاس این غنیمت ارزشمند، با دلی امیدوارتر از همیشه و عزمی بیش از پیش، خوشه‌های خشم مقدس دشمن ستیزی و رزم آوری ملّتی خواهیم بود که در مزرعه‌ی زیارت عاشوراهایشان بذر امید به قیام منتقم موعود را کاشته‌اند.

فرمانده نیروی هوایی در این نامه آورده است: در پایان ضمن تقدیم مراتب قدرشناسی پیشکسوتان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و ایثارگران و آحاد کارکنان نیروی هوایی الهی از لطف ویژه آن حضرت به این نیروی خوشنام، تندرستی و استدام سایه پر مهرتان را از درگاه خداوند متعال و در سایه دعای مجیب حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه مسئلت می‌نمایم.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: