حسینعلی حاجی‌دلیگانی:

به هیچ عنوان اصلاحات ساختاری در لایحه انجام نشده است

کدخبر: 2370832

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه اصلاحات و تغییرات اندکی را ایجاد کرده و این تغییرات تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌های تخصصی، گفت: در این جلسه موضوع لایحه اصلاحی دولت درباره بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بنا بر این شد تا چنانچه کلیات لایحه اصلاحی بودجه به تصویب برسد کمیسیون تلفیق به صورت فشرده کار رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه را انجام دهد.

وی افزود: اصلاحات دولت در لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ به میزان ۵۰ هزار میلیارد تومان است، که این مقدار اوراق را کم کرده و ۲۵ هزار میلیارد تومان به منابع درآمدی خود از بخش مالیات‌ها افزوده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که به هیچ عنوان اصلاحات ساختاری در لایحه انجام نشده و در نهایت تغییر و اصلاح همان میزانی بود که در بالا گفته شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: مجلس بر این است که کشور بودجه داشته باشد و در نهایت تلاش خود را خواهد داشت با انجام اصلاحات لازم این لایحه را به تصویب برساند.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: