هماهنگی‌های پنهانی توسط برخی دستگاه‌ها برای اجرای سند 2030 انجام شده است

کدخبر: 2370875

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از آماده‌سازی گزارش اولیه این کمیسیون درباره سند 2030 خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هماهنگی‌هایی به صورت پنهان برای اجرای این سند از سوی تعدادی از دستگاه‌ها انجام شده است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: گزارش اولیه کمیسیون اصل نود درباره اجرای سند 2030 در کشور آماده شده و در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

وی افزود: پس از بررسی این گزارش توسط اعضای کمیسیون، نقطه نظرات در باره آن در کمیسیون مطرح و گزارش، جمع‌بندی و نهایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: بر اساس این گزارش و طبق بررسی‌های انجام شده، سند 2030 تنها آموزش و پرورش ما را هدف قرار نداده و علاوه بر آموزش و پرورش بخش‌های اجتماعی و فرهنگی ما را نیز شامل شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده هماهنگی‌های پنهانی برای اجرای سند 2030 در کشور از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده که در این گزارش به آن اشاره شده است.

وی افزود: علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در مورد اجرای این سند در کشور درگیر هستند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همان طور که گفتم پس از نقطه نظرات اعضای کمیسیون درباره این گزارش و جمع‌بندی نهایی ‌آن، گزارش پس از تصویب در کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: