متفکر آزاد: غرب باید به تعهداتش در برجام عمل کند

کدخبر: 2371126

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: انجام تعهدات از سوی ایران در ادامه مسیر برجام به شرط اجرای عملی تعهدات از سوی غرب در این توافق عاقلانه‌ترین کار در این مسیر است.

روح الله متفکر آزاد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با اقدام عملی در بحث برجام، گفت: این که ادامه اجرای تعهدات از سوی ایران در برجام در صورت عملی شدن تعهدات از سوی غرب انجام خواهد شد، عاقلانه‌ترین تصمیمی است که توسط رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اتخاذ شده است.

وی افزود: کشور ما دیگر نمی‌تواند وعده و وعید را از طرف مقابل ببیند و دیگر فرصتی برای این کار ندارد و امروز زمانی است که غرب باید به تعهداتش در برجام عمل کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ما در 4 سال گذشته به تعهداتمان در برجام عمل کردیم اما در مقابل آمریکا از برجام خارج شد و در باره اروپا هم فقط وعده و وعید دیدیم و شنیدیم و طرف غربی به تعهداتشان در برجام عمل نکرد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: مذاکره مجدد به هیچ وجه ما را به اهدافمان نخواهد رساند و درواقع مذاکره برای ما به این معناست که حقی که پیش از این باید به ما داده می‌شد را مجدد به مذاکره بگذاریم.

وی افزود: آمریکا و اروپا هدفشان از مذاکره مجدد با ایران گرفتن امتیازات بیشتر است و آنها به دنبال حل مشکل نیستند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همان طور که گفتم مذاکره مجدد برای ما نتیجه مثبتی نخواهد داشت و درواقع ما را در محاصره و سختی بیشتر قرار می‌دهد و بهترین راهکار و   عاقلانه‌ترین و هوشمندانه‌ترین اقدام انجام تعهدات به شرط اقدام عملی طرف غربی در توافق برجام است.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: