بیانیه آژانس و سازمان انرژی اتمی صرفا برای وقت‌کشی است

کدخبر: 2371237

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به بیانیه مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی، گفت: این بیانیه تنها یک وقت کشی و اجازه به دشمن برای تصمیم گیری علیه خودمان است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بیانیه مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی کشور، گفت: یکی از مهم ترین افتخارات مجلس یازدهم تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها است و ما نباید اجازه دهیم که این قانون نقض و باطل شود.

وی تصریح کرد: براساس فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری قانون فصل الخطاب است مگر اینکه قانون توسط خود مجلس و با مصوبه جدیدی نسخ شود. غیر از مجلس کسی حق ورود به این موضوع را ندارد و بنابراین حرمت امامزاده را متولی نگاه می دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: اگر رئیس جمهور همان زمانی که رئیس جمهور آمریکا از برجام خارج شد به جای اعلام در پشت تریبون درباره اینکه یک مزاحم از برجام خارج شده است، بلافاصله غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد را آغاز می کرد، اکنون شاهد گستاخی از طرف دشمن نبودیم.

موسوی لارگانی بیان کرد: اگر اروپایی ها و آمریکایی ها بعد از گذشت ۳ ماه از تصویب اقدام قانون راهبردی به این قانون توجه می کردند اکنون شاهد این بیانیه نبودیم.

وی متذکر شد: بارها مقام معظم رهبری فرمودند که اکنون وقت عمل است و زمان وعده و وعیدهای داده شده از سوی دولتمردان داخلی و خارجی پایان یافته است و باید عمل کنند اما در بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی چه عملی به جز وادادگی را می توان شاهد بود. این بیانیه تنها یک وقت کشی و اجازه به دشمن برای تصمیم گیری علیه خودمان است.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: