گانتس: نتانیاهو با واکسن کرونا تجارت سیاسی راه انداخته است

کدخبر: 2371425

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دلیل پنهان بنیامین نتانیاهو برای ارسال واکسن کرونا به دیگر کشور‌ها را فاش کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به بهره برداری ابزاری از واکسن کرونا برای اهداف انتخاباتی خود روی آورده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تصمیم نخست وزیر این رژیم برای انتقال واکسن کرونا به دیگر کشور‌ها انتقاد کرد و گفت واقعیت این است که نتانیاهو با واکسن‌هایی که پول آن را مالیات دهندگان اسرائیلی پرداخت کرده‌اند، تجارت به راه انداخته که نشان دهنده این است که او حس می‌کند بر یک پادشاهی و نه یک دولت حکومت می‌کند.

نخست وزیر کشیک رژیم صهیونیستی متذکر شد: ارسال واکسن کرونا به دیگر کشور‌ها مستلزم اخذ مجوز کابینه است. گانتس یادآور شد تنها موارد اضطراری درمانی، سیاسی یا امنیتی اقدام نتانیاهو را قابل توجیه می‌کند.

این رسانه صهیونیست به استناد گزارش‌های رسانه‌های داخلی این رژیم نوشت تل‌آویو در ازای انتقال سفارت کشور‌های مختلف به قدس اشغالی به آن‌ها واکسن کرونا ارائه می‌دهد. هندوراس که به تازگی سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کرده، اولین کشوری خواهد بود که ۵ هزار دوز واکسن کرونا از رژیم صهیونیستی دریافت خواهد کرد. جمهوری چک و گواتمالا کشور‌های بعدی در صف دریافت واکسن کرونا از رژیم صهیونیستی هستند. انتقال واکسن کرونا به این کشور‌ها در ازای حمایت دیپلماتیک از رژیم صهیونیستی و موافقت با انتقال سفارت به قدس اشغالی صورت می‌گیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر: