نباید صداهایی از مجلس بیرون رود که سوژه ضدانقلاب شود

کدخبر: 2371696

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجلس شبیه پادگان نیست و نباید صداهایی از مجلس بیرون برود که برای ضدانقلاب سوژه درست شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اعتراض برخی از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس مبنی بر اینکه چرا پیشنهادات آنان درباره لایحه بودجه در صحن علنی مطرح نمی شود، گفت: هیچکس حق ندارد بگوید که من نسبت به سایر نمایندگان، نماینده‌تر هستم و همه اختیار دارند و می‌توانند نسبت به مسائل اظهار نظر کنند.

وی در واکنش به اعتراض شدید صباغیان به هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: صباغیان نماینده فعالی است اما همه باید به این مسئله توجه داشته باشیم که مجلس از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و باید به این موضوع واقف باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از سوی رهبر انقلاب به عنوان مجلس انقلابی نامگذاری شد اما برخی افراد تلاش می کنند برخلاف نظر ایشان، مجلس را نشان دهند.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، لرزه بر تن دشمنان و استکبار جهانی وارد کرد و باعث شد دولت مجبور به پذیرش اجرای این قانون شود و لذا نباید صداهایی از این مجلس بیرون برود که منجر به آسیب شود.

آزادیخواه بیان کرد: اینکه گفته شود مجلس شبیه پادگان است به هیچ وجه درست نیست چرا که مجلس انقلابی مدال نوکری مردم را برگردن دارد و کسانی که مجلس را شبیه پادگان نظامی می‌دانند، اظهاراتشان نادرست است و با این صحبت های اشتباه خود برای ضد انقلاب سوژه درست می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب در حال بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هستند و ما وظیفه نمایندگی خود را انجام می دهیم و از مدیریت رئیس مجلس شورای اسلامی هم تشکر می کنیم.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: