دانشجویان بسیجی خطاب به وزیر بهداشت: اکثرا تریبون‌های معاونت آموزشی یک طرفه است!

کدخبر: 2371760

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خطاب به وزیر بهداشت نوشتند:علیرغم تاکید حضرتعالی بر رعایت قانون ، متاسفانه چند روز قبل طی اطلاعیه ای از سوی معاونت آموزشی وزارتخانه، آزمون دستیاری به تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال آینده منتقل گردید. پر واضح است که این تعویق ۴۰ روزه عمل ناقص به قانون بوده و نیازمند تجدید نظر است.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خطاب به وزیر بهداشت بیانیه صادر کردند.

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام و عرض تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی. 

تاکنون مراجعات متعددی به بسیج دانشجویی به جهت تظلم خواهی و انتقال صدای داوطلبین آزمون دستیاری دوره ۴۸ انجام گرفته است.

از مهرماه سال جاری که اولین پیگیری های داوطلبین و شورای صنفی دانشگاهها در مکاتبه با معاونت آموزشی وزارت بهداشت صورت گرفته، متاسفانه اکثرا تریبون های این معاونت یک طرفه بوده و یا صرفا با مدیران رده پایین تر برگزار شده است.

به همین علت بر خود لازم دیدیم تا نکاتی چند در باب این مسئله به سمعتان برسانیم.

در ابتدا کمال تشکر را از حضرتعالی داریم که صدای حق طلبی داوطلبان این آزمون  را شنیده و با نمایندگان ایشان دیدار کرده و جهت احقاق حق دستور فرمودید. اما علیرغم تاکید حضرتعالی بر رعایت قانون ، متاسفانه چند روز قبل طی اطلاعیه ای از سوی معاونت آموزشی وزارتخانه، آزمون دستیاری به تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال آینده منتقل گردید. پر واضح است که این تعویق ۴۰ روزه عمل ناقص به قانون بوده و نیازمند تجدید نظر است.

خواسته داوطلبین درباب ۹ماه فاصله آزمون از زمان اعلام رسمی منابع بر اساس بند ۴-۲ آیین نامه اجرایی موضوع ۳ نشست ۶۶ شورا می باشد و از وزارت بهداشت انتظار می رود در این مساله قوانین را بدون تنازل اجرا کند.

در پایان از شما استاد گرانقدر درخواست داریم تا با ابلاغ دستورات لازم، زمینه را جهت اجرای کامل قانون در این زمینه فراهم کنید.

پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما متشکریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و مشهد، بندرعباس،گرگان و یزد و یاسوج

 

منبع: فارس
ارسال نظر: