امنیت آذربایجان‌غربی مرهون مقابله با گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب است

کدخبر: 2371778

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت آذربایجان غربی مرهون تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، گفت: امنیت استان مرهون زحمات سرداران، سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم، مردانه گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب ایستادند و از مرز و بوم دفاع کردند، این اقتدار برای همیشه در استان باقی است و به این اقتدار، افتخار می کنیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف سفر خود به آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرده است، تلاش شده تا ضمن رسیدگی به مشکلات استان، پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر گفت: برنامه‌ریزی شده تا جلسه‌ای با مدیران استان در شورای اداری داشته و مشکلات استان را در حوزه قوه قضاییه مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: علاوه بر این، نشستی نیز با کارکنان دادگستری و سازمان وابسته به قوه قضائیه خواهیم داشت.

رئیسی با اشاره به اعزام تیم ۲۷ نفره به استان از هفته گذشته، تصریح کرد: قبل از سفر، تیم ۲۷ نفره به استان اعزام شد تا مشکلات را بررسی کنند که موارد و مشکلات به ما گزارش شده و در جلسه نهایی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود، مشکلات مطرح و به هر میزان که در استان قابل حل باشد تصمیم‌گیری و مابقی در مرکز پیگیری می‌شوند.

وی با اشاره به هم مرزی آذربایجان‌غربی با سه کشور، اعلام کرد: استان آذربایجان‌غربی افتخارات زیادی دارد که این اقتدار نتیجه سلحشوری، ایستادگی، مقاومت و مقابله با جریان‌ها و گروه‌های ضدانقلاب است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امنیت آذربایجان‌غربی مرهون تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، گفت: امنیت استان مرهون زحمات سرداران، سربازان و افسرانی است که با همکاری مردم، مردانه مقابل گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب ایستادند و از مرز و بوم دفاع کردند این اقتدار برای همیشه در استان باقی است و به این اقتدار، افتخار می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم قدردان این زحمات و خدمات باشیم.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: