حسین پور: سفر رفتن ارزش راهی کردن عزیزانمان را به بیمارستان ندارد

کدخبر: 2372001

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت کم رنگ شدن اجرای پروتکل های بهداشتی باید هر لحظه منتظر آغاز موج چهارم کرونا باشیم.

کمال حسین پور با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای غیر ضروری، بیان کرد: با توجه به اینکه همچنان ویروس کرونا در سطح کشور در حال چرخش بوده و متاسفانه ما روزانه شاهد فوت ۸۰ الی ۹۰ نفر از هموطنان خود هستیم و از سوی دیگر نوع جهش یافته ویروس نیز به کشور راه یافته است، ضروری است که مردم پروتکل های بهداشتی را همچنان با جدیت دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: با وجود اینکه ظرفیت درمانی کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تجربه درمانی برای مقابله با این ویروس را نیز کسب کرده ایم اما همچنان روزانه شاهد از دست دادن تعدادی از هموطنان خود هستیم. فلذا در صورت کمرنگ شدن اجرای پروتکل های بهداشتی، ما باید هر لحظه منتظر آغاز موج چهارم این بیماری باشیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: اکنون تنها راه مقابله با این بیماری، پیشگیری از ابتلا به آن می باشد و هیچ درمان قطعی برای شکست این بیماری تاکنون کشف نشده است. ارتباط های غیر ضرور سرعت انتقال این بیماری را افزایش داده و خانواده های بیشتری را درگیر می کند. تا جایی که امکان دارد باید از تجمعات و ارتباط های غیر ضروری خودداری کرد.

حسین پور در پایان با بیان اینکه برای حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه باید از رفتن به سفرهای تفریحی به ویژه در ایام نوروز پرهیز شود، تصریح کرد: آیا یک مسافرت آنقدر ارزش دارد که عزیزان ما را راهی بیمارستان کند. از همه مردم تقاضا می کنیم از رفتن به سفرهای غیرضروری خودداری کرده و نوروز امسال را نیز در خانه و در کنار عزیزان خود بگذرانند. تنها راه کنترل این بیماری رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: