عاقبت سازش با رژیم صهیونیستی چیزی جز هلاکت نیست

کدخبر: 2372050

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در سخنانی تأکید کرد که «هلاکت» عاقبت سازش با رژیم صهیونیستی است.

«نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در سخنانی به گمانه‌زنی‌ها و اظهارات هدفمند در راستای عادی‌انگاری سازش میان عراق و رژیم صهیونیستی، واکنشی شدیداللحن نشان داد.

بر اساس این گزارش، نصر الشمری خطاب به سازشکاران گفت: عراق ملک پدری‌تان نیست که تاریخ، مقدسات و اصول عقیدتی اجتماعی آن را مصادره کنید.

وی با اشاره به فتوای شهید آیت‌الله «سید محمدباقر صدر» مبنی بر اینکه صلح با دشمن اسرائیلی به‌منزله خروج از دین است، به افراد و احزابی که در جهت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کنند، هشدار داد: این حکم، علنی و آشکار است. پس عاقل باشید، عبرت بگیرید و خود را با دست خود به مهلکه نیفکنید!

شب گذشته بود که ریاست جمهوری عراق به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه برهم صالح، رئیس جمهور عراق به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان داده است، واکنش نشان داد. ریاست جمهوری عراق اعلام کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اخبار جعلی منتشر کردند.

در همین ارتباط، سخنگوی ریاست جمهوری عراق اخبار منتشر شده و نسبت داده شده به برهم صالح را مبنی بر اینکه عراق در صورت هماهنگی با فلسطینی‌ها آماده امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی است، تکذیب می‌کند.

سخنگوی ریاست جمهوری عراق از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواست که دقت کنند و اطلاعات را از منبع رسمی دریافت کنند. ریاست جمهوری عراق این قبیل مطالب و اخبار را با هدف ایجاد اهانت و ایجاد هرج و مرج و با اهداف مشکوک دانست.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: